|
|||||||
| Domener Diskusjon relatert til domener. Valg av domene, videreføring og registrering. Salg av domener legges ikke inn her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Kopiert fra Vg.no:
Colombia-domenet .co har blitt superpopulært blant store selskaper. .co var egentlig bare et helt vanlig domenenavn, tilhørende landet Colombia. Men det er nå i ferd med å bli et svært populært toppnivådomene, og globale giganter som BMW, Canon, Honda, Nika, Nokia, Pfizer, Sony og Visa skal allerede ha sikret seg toppdomenet. Mer enn 39.000 selskaper har søkt om .co-domener etter at registerenheten for .co-domener - selskapet .Co Internet SAS, åpnet for en forhåndslanseringsfase for større selskaper. Er det noen her inne som har tenkt å registrere .co domener? Hvordan går man frem for å få det? Man må visst søke. Link til artikkelen på VG: Nå vil alle ha .co-domener - VG Nett om Data og nett |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Du slipper å søke da forhåndsregistreringen er over og alle kan registrere .co. Feks gjennom Godaddy, koster 29.99$ i året. Tror det har vært åpent for alle et par uker.
|
|
||||
|
Vil få noen type-in besøkende pga at de glemmer å skrive m i .com.
|
|
|||
|
Det er vel det som er endel av cluet da,kan sikkert dreie seg om ganske mange feiltastinger ved et populært søkeord som f.eks "penger"...
Sist endret av gjedda63 : 11th August 2010 kl 13:50. |
|
|||
|
Jeg har et par .co domener som jeg kunne tenkt meg registrert. Har sjekket litt på nettet selv etter priser og det ser ut til at Proisp er billigst av de seriøse norske sidene.
Er det noen som kan oppdatere meg med noen bedre tilbud? Ser også at det er flere som lokker med billige introduksjonstilbud hvor det så kommer blodpris det andre året. Jeg ønsker en billig løsning på sikt. |
|
||||
|
prestisje? nei, men hva hvis .com-varianten av domenet du ønsker deg er opptatt? samme hva syns jeg ikke akkurat 10$ fra eller til er så mye å sutre om.
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Linke til domene som ikke er domene enda? | Micronetwork | Webutvikling | 5 | 16th June 2010 00:44 |
| Domene spm. | Newyork | Domener | 8 | 22nd May 2010 23:17 |
| Domene | Kassimaja | Lover, regler og normer | 12 | 12th January 2010 01:00 |
| Behov for et .se domene? | Domenenavn | Domener | 19 | 3rd May 2009 19:12 |
| Selger domene! | thomass | Domene-handel | 26 | 9th April 2008 13:21 |