|
|||||||
| Galleri Her kan du vise fram webdesign og annet grafisk arbeide du har gjort. Du kan også legge ut uferdig arbeide for å få tilbakemeldinger. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Den aller simpleste siden jeg noen gang har laget
![]() leie-tilhenger.no | 66.no | Robert Grinde sin personlige blogg Noen synspunkter ? ![]() |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Ja. Du må sette inn priser. Dessuten kommer du ikke langt i utleiebransjen med en henger uten kapell. Har du henger med kapell så sett inn bilde av den.
Hva med bittelitt nesten usynlig mønster i bakgrunnen? Sist endret av Tonny Kluften : 8th September 2009 kl 23:06. |
|
||||
|
Prisene er flytende og varierer med sesong/pågang og er derfor ikke faste. Har vurdert en priskalkulator men ikke tatt meg tid til å legge opp.
Siden har vært oppe i to år og jeg føler at jeg har kommet meg ganske langt med tilhengeren min, merk at dette er min egen tilhenger som jeg leier ut fremfor at den støver vekk, jeg har ikke planer om å utvide til en stor tilhengerpark, enda ![]() |
|
||||
|
Atle: det står at den finner seg i Oslo.
|
|
|||
|
Sitat:
![]() Sist endret av Tonny Kluften : 6th October 2010 kl 10:34. Årsak: Link fjernet. Ikke spam eller forsvinn!!! |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Leie av utenlandsk arbeidskraft | onlyme | Generell snakk og svada | 12 | 12th January 2011 11:55 |
| Designer til leie! | eightworx | Jobbsøking | 20 | 27th April 2010 01:37 |
| Ønsker å leie inn skribenter på times/artikkel basis | Ctech | Webutvikling | 18 | 17th June 2009 11:40 |
| Leie inn telefonselgere | Gomlers | Generell business | 14 | 15th February 2008 18:59 |
| Leie av designer/programmerer til nettsted | sKrud | Jobbutlysning | 5 | 26th November 2007 14:31 |