Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Webdesign / Grafisk design > Galleri
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Galleri Her kan du vise fram webdesign og annet grafisk arbeide du har gjort. Du kan også legge ut uferdig arbeide for å få tilbakemeldinger.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 8th September 2009, 22:46
Standard   leie-tilhenger.no

Robert sin avatar
Mr. 66

Ble medlem: Oct 2008
Robert has a spectacular aura aboutRobert has a spectacular aura about

Den aller simpleste siden jeg noen gang har laget

leie-tilhenger.no | 66.no | Robert Grinde sin personlige blogg

Noen synspunkter ?
  #2 (permalink)  
Ulest 8th September 2009, 23:01
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Ja. Du må sette inn priser. Dessuten kommer du ikke langt i utleiebransjen med en henger uten kapell. Har du henger med kapell så sett inn bilde av den.

Hva med bittelitt nesten usynlig mønster i bakgrunnen?

Sist endret av Tonny Kluften : 8th September 2009 kl 23:06.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 8th September 2009, 23:19
Standard  

Robert sin avatar
Mr. 66

Ble medlem: Oct 2008
Robert has a spectacular aura aboutRobert has a spectacular aura about

Prisene er flytende og varierer med sesong/pågang og er derfor ikke faste. Har vurdert en priskalkulator men ikke tatt meg tid til å legge opp.

Siden har vært oppe i to år og jeg føler at jeg har kommet meg ganske langt med tilhengeren min, merk at dette er min egen tilhenger som jeg leier ut fremfor at den støver vekk, jeg har ikke planer om å utvide til en stor tilhengerpark, enda
  #4 (permalink)  
Ulest 8th September 2009, 23:42
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Oia, har du 1 stk antall tilhenger du leier ut? Da vil jeg veldig gjerne vite hvor i landet den befinner seg også.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 9th September 2009, 00:01
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

Ble medlem: Aug 2008
Bjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Bjørnar

Atle: det står at den finner seg i Oslo.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 9th September 2009, 00:31
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Hehe, du sier noe jebbis. Natta.
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 9th September 2009, 02:55
Standard  

Ha det bra..

Ble medlem: Feb 2009
testdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the rough

Generelt er det jo greit å bruke 'vi', men i dette tilfellet blir det kanskje litt rart?

Enkel og fin side, forøvrig.
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Ulest 6th October 2010, 10:30
Standard  

Feed:
Nykommer

Ble medlem: Oct 2010
bluekoala is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Robert Vis innlegg
Den aller simpleste siden jeg noen gang har laget

leie-tilhenger.no | 66.no | Robert Grinde sin personlige blogg

Noen synspunkter ?
Fin side. Bra å starte XXXXXXXXXXXXX i det små og bygge seg opp

Sist endret av Tonny Kluften : 6th October 2010 kl 10:34. Årsak: Link fjernet. Ikke spam eller forsvinn!!!
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Ulest 6th October 2010, 14:14
Standard  

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Du kan sikkert skrive et innlegg om hva du har lov å kjøre med og ikke kjøre med med de forskjellige egenlaster, førerkort, om tilhengeren har bremse eller ikke - uten brems er maks hastighet ikke mindre (eller 'mer' i denne sammenhengen) enn 120km/2t f.eks.

Flip! Så ikke at tråden var bumpet av en spammer. Beklager :P
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Leie av utenlandsk arbeidskraft onlyme Generell snakk og svada 12 12th January 2011 11:55
Designer til leie! eightworx Jobbsøking 20 27th April 2010 01:37
Ønsker å leie inn skribenter på times/artikkel basis Ctech Webutvikling 18 17th June 2009 11:40
Leie inn telefonselgere Gomlers Generell business 14 15th February 2008 18:59
Leie av designer/programmerer til nettsted sKrud Jobbutlysning 5 26th November 2007 14:31

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter