Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vanlig praksis hva annonsering angår?

raakanin

Medlem
Som en relativ uerfaren n00b i dette gamet lurer jeg på om noen er interessert i å fortelle meg hvordan man gjør det med annonsering på sitt nettsted. Hva er vanlig, pay-per-click? pay-per-view? eller fastpris? og hvor mye er det vanlig å ta?
Hvordan bør man gå fram?

Mange spørsmål her men jeg er veldig interessert i å lære mer om dette temaet, og hvis noen er interessert i å bruke litt av sin tid på akkurat det så er jeg evig takknemlig.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei og velkommen!

Det er jo på slike innlegg jeg burde skrive et innlegg til bloggen her på webforumet! Ikke sant Kenneth....... ;)

For det første er det vel ikke noe som er "vanlig" når det gjelder nett. Du må selv gjøre en analyse av ditt eget nettsted og finne ut hva som er mest sannsynlig å få noe ut av og på hvilken måte du vil skaffe deg inntekter.
Tror faktisk jeg skal gjøre alvor av det med blogginnlegg og skrive et til bloggen her på forumet! Fortsettelse følger....
 

Andersen

Member
På lang sikt er det vel det beste å upselle seg selv, feks lage en nettbutikk som passer til tema og så kjøre på og bli stor innen denne nisjen.
 
Topp