Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Apps stenges innen 30 dager

Letitbe

Medlem
Jeg har mottat epost fra google i det siste hvor eposten til gmail-kontoen til google apps-kontoen er blitt benyttet flere ganger siste året:
-
Hei!

Vi ser at du ikke har brukt Google Apps-kontoen din for domenet dittdomene.no på over ett år. Gi oss beskjed dersom du ønsker å beholde denne kontoen.

Hvis vi ikke hører fra deg i løpet av de neste 30 dagene, stenges dittdomene.no Google Apps-kontoen din automatisk.

Vil du beholde kontoen din? Bare logg på admin.google.com som mail@dittdomene.no før 5-17-2014, slik at vi vet at du fortsatt bruker denne Google Apps-kontoen. Hvis du har [..]
-
Hvorfor får jeg disse epostene på kontoer hvor jeg VET eposten er blitt benyttet..?

Jeg logget på kontoen min for ca en uke siden på admin.google.com, men LIKEVEL får jeg denne eposten på nytt også idag!?
Hvordan kan jeg DOBBELTSJEKK at min google apps konto ikke stenges..??
Jeg har besøkt admin.google.com, men finner ingen steder der jeg kan se om kontoen ikke vil stenges..
 
Sist redigert:

Steve Cash

Medlem
Jeg bruker ikke Google Apps, men det første som slår meg er at dette er en svindelmail. Er du sikker på at den virkelig er fra Google? Er det en lenke i e-posten du skal trykke på? I så fall, ikke gjør det. Og det er mulig at jeg tar heeelt feil, som sagt kjenner jeg ikke til Google Apps, dette innlegget er bare basert på mistanke etter erfaring, jeg får som mange andre flere svindelmail i uka om å oppdatere profilen min her og der. Dette gjelder både sider jeg faktisk er kunde, og sider jeg ikke har noen kjennskap til i det hele tatt.
 

Letitbe

Medlem
Hei, takk for svar.
Det er ekte mail fra google. For noen av kontoen så stemmer det at det ikke har vert aktivitet på over ett år. Men for andre har det vert aktivitet på gmail-kontoen til google apps-kontoen.
Likevel har jeg altså fått epost (og påminnelse) om at det slettes.
 

Letitbe

Medlem
Jeg fikk kjapt svar fra google.. det var visst blitt gjort en feil, som skulle rettes opp i. Kontoen(e) ville ikke bli slettet
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg logget på (dette er en stund siden allerede), og fikk idag en bekreftelse pr epost fra Google:

Hei!

Takk for at du har logget på Google Apps-kontoen din for domenet xxxxxxxx.no. Kontoen din kommer til å forbli åpen, og ingen ytterligere handlinger kreves.


Vennlig hilsen
Google Apps
 
Sist redigert:
Topp