|
|||||||
| Generell business Generell business-snakk går her. Diskuter e-handel, kunder osv. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
94. Studer eksisterende nettbutikker i ditt felt for å få et klart bilde over hva du synes er bra, og hva du vil gjøre enda bedre - og dermed skille deg positivt ut.
|
|
||||
|
93. Oversiktlighet, god navigering: Jeg gidder ikke handle på nettsteder som er dårlige på dette, skal jeg ha et produkt skal jeg ha det der og da, uten å måtte innom en haug med menyer. Viktigere enn pris for min del.
|
92. Bruk god tid på å finne et fengende navn til din nettbutikk. Dette fordi man må leve med det navnet dersom man først bygger opp siden rundt det. (Et navnskifte kan bli et omfattende prosjekt.)
|
|
||||
|
91. Gi brukerene en følelse av hvem du er. Da har dem lettere for å stole på deg. Lag en god om oss side. Ta kanskje noen bilder av de som jobber med nettbutikken og kontorene deres. Ha kontaktinformasjon lett tilgjengelig. For en skeptisk nordmann er det viktig å kunne stole på nettbutikken.
|
|
||||
|
90. Om ikke kunden kjenner din virksomhet fra før er det garantert han vil lese sider som "om oss", "kontakt oss".. Disse sidene må selge !
Stikkord: Skap trygghet hos kunden |
|
||||
|
89. Selgende beskrivelser og gode bilder av produktene
|
|
||||
|
88. Kort vei fra produktet til checkout. Det er viktig å ikke plage kunden med for mange klikk når de vil kjøpe. Registreringsprosessen, og betaling må være så smertefri som mulig. Kutt ned på antall opplysninger kunden må gi fra seg.
|
|
||||
|
87. Tilby fri frakt viss kunden handler for over en viss sum (500-700 kr). Dette fører ofte til at kunden putter en ekstra vare i handlevognen for å få gratis frakt.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud | picxx | Affiliate-programmer | 160 | 21st October 2011 14:51 |
| hva er vanskligst med å drive en nettbutikk | Ctech | Generell business | 18 | 24th June 2008 07:44 |
| Meglerkontakt.no skal gjennomføre en markedsundersøkelse. gode råd og tips. | meglerkontakt | Generell markedsføring | 18 | 27th December 2007 13:25 |
| Noen gode tips på kjøp av laptop? | peterandrej | Tilbakemeldinger | 2 | 24th January 2007 09:55 |