Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pointshopgründer flytter til Dubai

Msites Ltd

Livsnyter
Det er mange som har en mening om point-selskapenen og konseptene. Uansett har de gjort den unge gründeren rik og han har i vinter bodd i Dubai.

Samtidig som han har gjort store organisasjonsendringer, samt nå slår alle selskapene og nettstedene sammen til ett nettsted - pointworld.com - så har han samtidig funnet ut at han vil bosette seg permanent i Dubai.

Spekulasjonene og kommentarene hagler selvfølgelig, og jeg forventer ikke annet enn at de også gjør det i denne tråden..... ;)

Les mer her: Point-millionær siger farvel til Nordjylland | Nordjyske.dk
 
De fleste her inne bør være misunnelig på hva han har fått til. Jeg har alltid likt konseptet, men det spiller ingen rolle når brukerne gjør det.

Men Dubai..
 

kongen

kongemedlem
Jeg så et tv-program om Dubai. Skikkelig jetsetliv. Fete bilder. Fine store rene boliger. Tror det var null skatt hvis man bodde der fast. Men damer i miniskjørt finnes ikke. Ingen bikinis på stranden.

Men er det noe igjen av dette Point-greiern hans da? Gikk de ikke millioner i minus og måtte kvitte seg med masse folk?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg så et tv-program om Dubai. Skikkelig jetsetliv. Fete bilder. Fine store rene boliger. Tror det var null skatt hvis man bodde der fast. Men damer i miniskjørt finnes ikke. Ingen bikinis på stranden.

Men er det noe igjen av dette Point-greiern hans da? Gikk de ikke millioner i minus og måtte kvitte seg med masse folk?

De halverte staben, kvittet seg med de fleste direktørene - og skal nå slå sammen selskapene til ett selskap.
 
Topp