Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Generell business
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Generell business Generell business-snakk går her. Diskuter e-handel, kunder osv.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 18:29
Talking   Webhotell?

Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Necatrine is on a distinguished road

Hei som dere kanskje har fått mere dere har jeg startet bedriften Motion Wave Media. Vi holder på med nettsiden nå men har et problem da jeg kun har webhotell i usa. Er det noen som har webhotell som er gratis/billig hadde det passet bra i og med jeg vil spare mest mulig penger i oppstarten. Ta kontakt eller sleng inn en kommentar vis du kan hjelpe meg

Mvh Kim Kristensen
Motion Wave Media
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 19:36
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

One.com tar 10 kr måneden. Tipper det er innenfor budsjettet!
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 19:50
Standard   ja.

Uregistrert
Uregistrert gjest

Men det blir desverre litt for lite for oss. hmm..
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:04
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Uregistrert
Men det blir desverre litt for lite for oss. hmm..
Hvem er du,? og hva mener du med at det blir for lite? Om du er TS kan du jo gjerne logge inn når du poster.

Uten at jeg skal være for frekk, men når dere først og fremst starter en bedrift og skal drive med IT/design/koding av nettsider, så må du vel være enig i at et webhotell kanskje er noe av det dere burde ta og bruke noen kroner på, evt en dedikert server?

One.com har webhotell på 25GB til en prislapp av 40NOK per mnd. Om dere leter etter mer diskplass enn 25GB gratis tror jeg dere skal lete en stund altså.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:14
Standard  

Medlem

Det var en feil Vi har webhotell men i et annet land. Å vil ha minst mulig MS opp mot norske kunder. Så klart skal vi bruke endel ressurser men må vente på lønn først. Men greit å finne ut endel ting først. Skjønner ikke hvorfor forumet logger meg ut sånn hvert andre minutt?
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:17
Standard  

Helge sin avatar
Feed:
Profesjonell Googlesøker

Ble medlem: Dec 2007
Sted: Haugesund
Helge is a glorious beacon of lightHelge is a glorious beacon of lightHelge is a glorious beacon of lightHelge is a glorious beacon of lightHelge is a glorious beacon of lightHelge is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Helge Send en melding via Skype™ til Helge

neste gang du logger inn så huk av "husk meg".

Se etter EU webhotell, amsterdam eller noe, billigt og god ping
  #7 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:21
Standard  

Medlem

Titter litt rundt i europa ja. Dedikated kommer så klart, men i oppstart passes ikke en host man betaler over 100dollar pr mnd på. Må få litt kunder under oss først Jobber på spreng med nye siden å webforumet er første som får dømme den .
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:41
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Hva mener du med "for lite"? Hva skal du ha på webhotellet? Siden som presenterer deres firma? Eller kundesider?
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:42
Standard  

Medlem

Det skal kun presenteres som vårt firma. Så tenker at 10kr faktisk er ok. Må bare regne ut hvor stor siden blir på andre hotellet. blir nok endel grafikk,men mulig jeg bare linker til portofolio som blir andres sider og design o.l
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:43
Standard  

Medlem

å sånn tilfeldigvis søker jeg en WP person sånn nå med engang da min designer er borte en uke. Mot betaling så klart. Har designet klart i hodet må bare få det ned i kode.
Svar med sitat
  #11 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 20:45
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

Skal du presentere kun firmaet deres på siden så kan jeg garantere at det er nok.
Svar med sitat
  #12 (permalink)  
Ulest 16th August 2009, 21:14
Standard  

Medlem

Ja kom til å tenke på det selv så går for det kun for bedriften. Tenkte feil
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Anbefalt webhotell? webmoney Hosting 47 28th March 2010 20:32
Webhotell for forum redaktøren Webutvikling 2 28th April 2009 13:37
Valg av webhotell leverandør meglerkontakt Hosting 24 12th December 2008 12:50
Webhotell med flere domener Kazeem Domener 19 16th September 2008 15:00
Webhotell Per80 Hosting 14 15th November 2007 23:50

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter