|
|||||||
| Generell business Generell business-snakk går her. Diskuter e-handel, kunder osv. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei som dere kanskje har fått mere dere har jeg startet bedriften Motion Wave Media. Vi holder på med nettsiden nå men har et problem da jeg kun har webhotell i usa. Er det noen som har webhotell som er gratis/billig hadde det passet bra i og med jeg vil spare mest mulig penger i oppstarten. Ta kontakt eller sleng inn en kommentar vis du kan hjelpe meg
![]() Mvh Kim Kristensen Motion Wave Media |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Det var en feil
Vi har webhotell men i et annet land. Å vil ha minst mulig MS opp mot norske kunder. Så klart skal vi bruke endel ressurser men må vente på lønn først. Men greit å finne ut endel ting først. Skjønner ikke hvorfor forumet logger meg ut sånn hvert andre minutt? |
|
|||
|
Titter litt rundt i europa ja. Dedikated kommer så klart, men i oppstart passes ikke en host man betaler over 100dollar pr mnd på. Må få litt kunder under oss først
Jobber på spreng med nye siden å webforumet er første som får dømme den . |
|
|||
|
Det skal kun presenteres som vårt firma. Så tenker at 10kr faktisk er ok. Må bare regne ut hvor stor siden blir på andre hotellet. blir nok endel grafikk,men mulig jeg bare linker til portofolio som blir andres sider og design o.l
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Anbefalt webhotell? | webmoney | Hosting | 47 | 28th March 2010 20:32 |
| Webhotell for forum | redaktøren | Webutvikling | 2 | 28th April 2009 13:37 |
| Valg av webhotell leverandør | meglerkontakt | Hosting | 24 | 12th December 2008 12:50 |
| Webhotell med flere domener | Kazeem | Domener | 19 | 16th September 2008 15:00 |
| Webhotell | Per80 | Hosting | 14 | 15th November 2007 23:50 |