Kjapp og trygg hosting for Wordpress

*ADVARSEL* - ferie-reiser.com drevet av norsk svindler

Knut

Medlem
Kan jo ringe han å spørre :p

Vincent Doss
401 Commercial Ave
Cairo, IL 62914-2117

(618) 734-1277
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Litt synd egentlig - han tør gjøre veldig mye og hadde sikkert klart seg veldig fint, men dessverre manglet han et par ingredienser, hvorav vilje til å forholde seg til lover og forskrifter, utholdenhet og empati antakeligvis må være de viktigste.

Uansett -- i artikkelen ble det nevnt at en NUF er ypperlig for unnalurere...
Jeg liker ikke koblingen mellom unnalurer og NUF - er også litt oppgitt at under dagens regjering, så anser mange et NUF som løsningen på mye. Tror heller det er et symptom.

Veldig synd for de som driver NUF på ordentlig vis - er det noen her som har fått en tilbakemelding at folk er skeptiske pga en tjeneste/et produkt ble tilbudt av et NUF?
Selv driver jeg fremdeles som selvst.næringsdrivende og når omsetningen går opp blir det nok et AS etterhvert, men jeg har sålangt ikke fått slike meldinger.
Uheldigvis får man aldri vite om de som ikke gidder ta kontakt såklart :/

-----------------------------
EDIT av Tonny: NUF-diskusjon fortsetter her: https://www.webforumet.no/forum/generell-business/6163-er-nuf-unnalurere.html
 
Sist redigert av en moderator:

peterandrej

pensjonert moderator
Han fyren har visst til og med svindlet sin egen mor - så da skjønner man hvor landet ligger. En notorisk kriminell. Jeg har imidlertid høyere tanker om slike, som såvidt jeg forstår, aldri har drevet med vold, sammenlignet med folk som går rundt og slår andre. Folk som tyr til vold er for meg like mye verdt som det jeg tørker vekk under skoene.

Ang NUF, så tenker jeg alltid når jeg ser noen som har NUF at:
1. Hvorfor ikke et AS? Klarte de ikke å samle kapital nok?
2. Har de interesser i utlandet? Hvis ikke, hvorfor startet de et NUF? Var det kun for å snyte litt skatt eller noe sånt?
3. Hvis spm 1 eller 2 besvares "feil", hvorfor skal jeg handle noe hos dette NUFet?

-> men nå er jo jeg fryktelig trangsynt også, må du huske. :)
 
Topp