|
|||||||
| Generell business Generell business-snakk går her. Diskuter e-handel, kunder osv. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Drit i kuset, her er løsningen-helt gratis
"Tjen penger på å lære noen å tjene penger uten å si at det faktisk er det man tjener penger på." Sånn. Enkelt og greit. Hvis Dere ikke vil gjøre det sånn finner dere all info Dere trenger gratis på nett. |
|
||||
|
Sitat:
Jeg er villig til å vedde $0.50 på at alle artiklene/leksjonene kommer til å være bygd opp som en Lost-episode. Lite innhold, men masse hype av neste utgave. Hvis for mange velger pengene tilbake tror jeg det er fordi produktet er for dårlig, ikke fordi folk er tyver. Det er mulig jeg er naiv. |
|
||||
|
Sitat:
Men dette er noe heilt annet. Jeg tviler på at Shoemoney risikerer å ødelegge varemerket sitt så enkelt. |
|
||||
|
Har blitt tilbydt å kjøpe en liste over de 2500 domenene som Shoe jobber med. Takka nei. Han er aller aller best på hype. Ellers jobber han ut fra samme regler som resten av oss. Har tidligere kjørt et eksperiment med han på SEO som var helt greit men ikke noe overraskende.
Nei. Han vil ALDRI røpe hva han virkelig tjener mye penger på. De vil ikke i grunn ikke jeg heller ![]()
|
Jeg meldte meg av i går.
Kurset er ok, men alt for basic for min del. I løpet av den første måneden har vi fått 14 videoer, og etter å sett alle de kan jeg ærlig talt si at jeg ikke sitter igjen med så mye. Det eneste som kanskje har vært litt interesant har vært de 2 siste videoene hvor han har gått igjennom ebay, og hvordan man kan kjøpe billig og selge dyrt der. Men ikke noe nytt det heller, dessverre. Men jeg skjønte hvordan dette kom til å gå nesten fra begynnelsen av, da det ikke var noen videoer der. Jeg tviler på at det kommer noe særlig nyttig i løpet av de første 60 dagene, og melder meg derfor av før det har gått 30 dager slik at jeg slipper å bli belastet for nye $200. Videoene så langt har handlet om, i korte trekk; Forslag til bøker man bør lese Veldig basic hva affiliate marketing er. Hvordan lage en clickbank konto. Hvordan lage en AZN konto. Hvordan klikke på en affiliate link, skrive inn sin egen epost, for å så være overlykkelig på at man får betalt for dette. (!) Hva forum er, og at man bør skrive der. Veldig basic hva arbitrage er. Lage konto hos paypal. Lage konto hos eBay. Kjøpe å selge på eBay. Men, det er mulig det tar seg opp ettersom månedene går... Etter at fristen for refund har gått ut. Heh. ![]()
|||
|
Sitat:
|
|
||||
|
Vil du fortelle om det?
|
|
||||
|
Takk for oppdatering Ståle.
Var mye som var veldig basic der ja, men starter man f.eks. fra scratch kan nok sikkert dette kurset være verdt pengene man betaler. Det vil nok sikkert også bli mere avansert etterhvert som tiden går, men tror kanskje han hadde favnet et bredere publikum om han hadde kjørt kurset i flere moduler, hvor de med en del erfaring kunne "joinet" etter at "hvordan opprette en gmail konto" var ferdig liksom. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Shoemoney sin $133k sjekk. | Kenneth Dreyer | Adsense | 22 | 9th May 2010 15:46 |
| Få i gang et community | Ole Avranden | Webutvikling | 16 | 28th September 2009 08:07 |
| Ned gang oppgang? Søndag Sommer | Julian | Analytics | 4 | 15th June 2009 08:54 |
| Blir du noen gang lei? | Gomlers | Generell markedsføring | 12 | 7th March 2008 12:17 |
| Spille av flash kun en gang pr session? | clinton4 | Webutvikling | 2 | 23rd January 2008 11:53 |