Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Intresse för annonsering på ny sida?

Detta är bara en tråd som ska kolla intresset och tankar kring mitt projekt.

Ska starta en sida framöver, prismatch ska domänen vara. Tanken är väldigt enkel, sälja varor som en vanlig internetbutik. Skillnaden här är att priset sjunker med 1 % varje dag tills varan är såld. Till en början blir det mycket träningskläder och dylikt eftersom jag har sånt på lager. Tanken är att man ska kunna sälja det mesta, här kommer andra företag in i bilden.

Jag tror denna sida kommer att få ganska bra med besökare vilket kan göra det intressant att annonsera för företag. Min tanke är då inte att ta betalt i pengar utan i varor som jag lägger upp på sidan, jag tar alla intäkter själv. Vad få då företagaren, jo en djuplänk på sidan, samt länk vid varje objekt som denne har skänkt till företaget.

Exempel:

Säljer man iphoneskal. Har man några liggandes på lager så kan man sända de till mig, då är det dumt att få länk till exakt samma skal, utan då kan man länka (Andra skal från företaget xxxxxx) Priset kan ju droppa rejält på min sida, vilket är tanken, att då länka till exakt samma objekt är dumt.

Ja vad tror ni om detta generellt?
 
Topp