Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips om Affiliate marketing for novise

Dee

New Member
God kveld!

Jeg har registrert meg på dette forumet, da jeg synes det skrives mye vettugt og har derfor bestemt meg for å slå leir her på ubestemt tid. Forhåpentligvis kan jeg lære såpass mye av ringrever så vel som dere andre og selv bli en ressurs for andre, frem i tid.

Jeg har 10 års erfaring innenfor salg, service og markedsføring. Her snakker vi telefonsalg, dør-til-dør, affiliate marketing innenfor gaming bransjen, møtevirksomhet, personlig rådgivning, sosiale medier og mye mer.

Som nevnt ovenfor har jeg førstehåndserfaring som affiliate manager, og fikk et lite innblikk i hvordan denne bransjen fungerte når jeg hadde mye kontakt med klienter. Nå i ettertid ser jeg selv muligheten til å starte opp for meg selv og lære meg bransjen i mer detalj underveis.


Det jeg lurer på:

Problemet er at alt er som en svær jungel, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte å rydde skogen for å komme meg noen vei.

Primært lurer jeg på hvordan andre affiliates legger opp løypa før oppstart.

Har dere tips hva lesestoff, case-studies, gode affiliate sider, programm og annet anngår?

Jeg ønsker å gjøre dette på en seriøs måte, og har først sett meg for å prøve meg på finansmarkedet.

Det var alt i denne omgang. Vi er borderline nært TLDR´er, så jeg kommer heller med flere spørsmål etterhvert.
 
Topp