|
|||||||
| Generell markedsføring All diskusjon om generell markedsføring går her. Direkte markedsføring, gratis markedsføring, interaktiv markedsføring, intern markedsføring, internasjonal markedsføring og internett markedsføring. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Heisan,
Hva er SPAM og ikke SPAM på kudos. Det ligger jo alle mulige saker og temaer der. Alt fra tips om dalige gjøremål til gode tilbud. Er denne SPAM? og om den er det, hvorfor er denne ikke SPAM ?? Spør fordi jeg ser at noen forsøker å begrave saken min. Mr Eplekjekk sier nr 1 er SPAM og nr 2 er Kudos. Noen som ser forskjellen på disse 2?
|||
|
Sitat:
![]() Tørr vedde på at jeg finner flere saker med affiliate på henvisningen. Hva med denne da? - Det er jo en reinspikka reklameannonse for et firma. ps... IKKE klikk begrav saken da (sikkert en eier av kudos som leser dette også...)
Bygge hus? Sportsbloggen.com - Alt om sport! domensalg Sportsforumet.com(kommer snart) Sist endret av Altberger : 7th May 2009 kl 13:41. Årsak: fant et nytt eksempel |
|
||||
|
Ser att enkelte saker av nortrib.com veldig raskt får en del kudos, snakker om få minutter etter de blir lagt inn....Hvorfor det egentlig
![]()
|
Sitat:
Jeg pleide å gi mine egne saker 10-12 kudos hver gang jeg la de inn. Det holdt for plass på forsiden, samt link på ITavisen. Andre teknikker kan gjøre at du kan gi deg selv hundrevis av kudos. |
|
||||
|
Ok folkens, det var vel det jeg trodde
![]()
|
Sitat:
Til og med eieren, dvs allerinternett, ser ut til å gi seg blankt faen i siden. Tipper den blir tatt av luften neste gang domenet må fornyes.. |
![]() |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| css spam? | Strobist | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 9 | 6th January 2008 02:23 |