|
|||||||
| Generell markedsføring All diskusjon om generell markedsføring går her. Direkte markedsføring, gratis markedsføring, interaktiv markedsføring, intern markedsføring, internasjonal markedsføring og internett markedsføring. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei og hopp!
Det har seg slik at jeg skal sitte en del timer på fly og flyplasser i dag. Jeg åpner om noen uker en nettbutikk og i den anledningen ønsker jeg å lære litt mer rundt marketsføring og det å drive nettbutikk generelt. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å ha internett tilgang, så jeg er nødt til å laste det meste ned på forhånd. Er det noen som har tips til noen gode internettsider eller guider? |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Har du lest litt i denne bloggen? Webforumet.no Blogg
|
|
||||
|
Tre blogger jeg mener er verdt å følge:
Det er mye dårlige IM/MMO-blogger der ute, men blant annet disse tre har en del tips og triks det er verdt å lære seg. Edit: Bøker som ikke er nevnt i SEOmoz-lista nedenfor:
Sist endret av Keanu : 5th February 2010 kl 18:49. |
|
|||
|
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lærebøker og lesestoff for webutvikling | Tonny | Webutvikling | 5 | 22nd July 2009 09:46 |
| markedsføring av nettbutikk | svarstad | Generell markedsføring | 2 | 16th June 2009 16:40 |
| 100 gode tips for å drive nettbutikk | Kenneth Dreyer | Generell business | 42 | 5th October 2008 13:00 |
| hva er vanskligst med å drive en nettbutikk | Ctech | Generell business | 18 | 24th June 2008 07:44 |
| Drive et firma i sør-amerika (Peru) | Kenneth Dreyer | Generell business | 3 | 4th September 2007 08:44 |