Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hente ut info fra brreg innenfor gitte kriterier

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Hva er den beste metoden å hente ut bedriftsinformasjon fra et gitt område fra brreg? Det jeg spesifikt ønsker nå er epostene til bedrifter i Ringsaker kommune på vegne av en kunde.
 

Santo

Active Member
Kan du eksportere eposter med det du har nå? Ser de har en "utvidet eksport" lengre ned.

Litt på sidelinjen men jeg har erfaringer med at epostadresser er fraværende på de fleste Brønnøysundregister-oppføringer, og de som finnes der er som regel gamle og utdaterte.

De fleste registrerer firmaet i Brønnøysundregistrene, men holder sjelden dataene oppdatert, og ihvertfall ikke "smådetaljer" som epostadresser.

[ Enda mer på sidelinjen, men selv har jeg fjernet alle epostadresser, telefonnumre og faksnumre fra mine oppføringer i Brønnøysundregistrene. Dette fordi jeg ikke liker telefonselgere og epost/faksreklame, og oppføringer i Brønnøysundregistrene (telefon, epost, faks) er en sikker vinner på å motta masse av dette... ]
 
Sist redigert:
Kan du eksportere eposter med det du har nå? Ser de har en "utvidet eksport" lengre ned.

Det trodde jeg at jeg kunne, men åpenbart ikke. Jeg får opp en «Eksporter til Excel»-link når jeg søker f.eks. etter bedriter i Ringsaker, men når jeg klikker på linken får jeg opp en beskjed om at jeg ikke har tilgang til eksport av trefflister. For å få tilgang til dette må jeg tydeligvis abonnere på Markedsindex også. 3120,- ekstra i året, altså. Ikke verdt det for min del, men kanskje for andre.
 
Topp