|
|||||||
| Generell markedsføring All diskusjon om generell markedsføring går her. Direkte markedsføring, gratis markedsføring, interaktiv markedsføring, intern markedsføring, internasjonal markedsføring og internett markedsføring. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei.Jeg kan ingenting om RSS,men skjønner at det er et pluss å ha.Har unngått dette i det lengste da det er tonnevis med annet man må lære seg.Har søkt og lest overalt og funnet noen koder jeg skal legge inn på nettstedet.De virket selfølgelig ikke.
Hva er det jeg skal ha? Jeg vil ha stoffet mitt ut på nettet.trenger jeg da en reader eller feeder? Hva eller vhor finner jeg skikkelige koder eller helst en generator eller en god video som forklarer fra a til å hvordan dette fungerer. Er helt forvirra med alle disse navnene. ![]() |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
du trenger en feeder. hva slags system har du sidene dine i idag?
man bruker reader til å lese feeder ![]()
|
takk for ryktepoeng for det flotte rimet mitt i forrigeinnlegg
![]() @gjedda63: jeg brukte google og søkte etter "bans rss" og fikk følgende; RSS Feed For BANS | Product Reviews and Buying Guides from OpTempo kan den sparke deg i riktig retning, tro? ![]()
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lage salgsside | RusselSim | Webutvikling | 15 | 15th December 2009 06:20 |
| Lage enkeltsider | Tonny | Wordpress | 7 | 27th January 2009 22:45 |
| Hvordan lage en bra TOS | Julian | Lover, regler og normer | 2 | 7th December 2008 01:47 |
| Lage rss feed | olepehol | Webutvikling | 10 | 30th January 2008 21:46 |
| Lage cosur | Stupid boy | Webutvikling | 8 | 19th May 2007 16:37 |