Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Generell markedsføring
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Generell markedsføring All diskusjon om generell markedsføring går her. Direkte markedsføring, gratis markedsføring, interaktiv markedsføring, intern markedsføring, internasjonal markedsføring og internett markedsføring.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 9th March 2010, 15:35
Standard   Markedsføring på The Gathering

rune69 sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
rune69 is on a distinguished road

Hei.

I år skal jeg for første gang delta på TG, hovedsaklig fordi jeg skal passe på poden og hans utvalgte sjelefrender. Jeg vet det er rimelig høy fjortisfaktor på et slikt arrangement, men lurer likevel på om noen har gode ideer til hvordan kan benytte TG til markedsføring - tenker både off- og online?

Hva skal i tilfelle markedsføres? Tja, det måtte vel være noen nettsider da....;-)
  #2 (permalink)  
Gammel 9th March 2010, 16:11
Standard  

Knut sin avatar
Medlem

Ble medlem: Feb 2007
Knut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really nice

Skulle det ikke nektes all reklame utenom sponsorer på Tg? Mener å huske å hørt det ett eller annet sted.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 11th March 2010, 21:41
Standard  

rune69 sin avatar
Medlem

Hmmm....har vel ikke tenkt å utfordre skjebnen, så litt subtil markedsføring skal nok gå greit....Tenker ikke noe dramatiske greier - litt Facebook-konkurranse, ha med X antall av mine digge t-skjorter osv. Skikkelig fjortis-stunts med andre ord ;-) I alle fall skal jeg dekorere bilen min med URL'er...
  #4 (permalink)  
Gammel 12th March 2010, 02:28
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Du kan jo høre med disse du skal reise dit med (som muligens har vært der før) og hørt litt om hva de ville giddet bry seg om, annet en sin egen skjerm på et slik arrangement. Mon tro hvordan Gjerrigknarkens pub ville blitt rett utafor lokalene.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Gammel 12th March 2010, 07:32
Standard  

rune69 sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mr Vest Vis innlegg
Mon tro hvordan Gjerrigknarkens pub ville blitt rett utafor lokalene.
Etter fjortisprinsippet å dømme ville det vel da holde å ta med en ku og servere gratis melk i Gjerrigknarkens pub!
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Adbrite sin ppc markedsføring Web2000 Generell markedsføring 3 14th March 2009 22:57
Er ikke all markedsføring god markedsføring? Niels Generell markedsføring 8 14th January 2009 12:43
Markedsføring mm kongen Generell markedsføring 13 17th November 2008 19:19
Markedsføring på Facebook webmoney Viral Markedsføring 5 28th January 2008 19:15
Markedsføring av en underholdningside slemtiger Generell markedsføring 2 22nd January 2008 16:12