Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rimeligst mulig lagring

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg planlegger å skaffe meg et webhotell kun for lagring. Tanken er å lagre viktige dokumenter, bilder etc. Jeg bruker allerede Dropbox, så dette blir som en ekstra backup.

Noen tips til hvor jeg kan få dette rimelig (uten at det går på bekostning av kvalitet)?

Om noen har tips til måter å auto-opplaste til FTP på et satt intervall, tar jeg også gjerne imot det. :)
 

Bjørnar

Gründer
på mange webhotell (cpanel) får du med webdisk-sak, som blir en egen stasjon. kan det fønke mtp autobacup til den disken?
 

Hakasu

Medlem
SkyDrive fra Microsoft er jo mye av det samme som DropBox. Nå vet jeg ikke prisene og slikt der, men jeg er strålende fornøyd med SkyDrive til bruk av fillagring ;) (bruker bare den gratis tildelte plassen der så langt).
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tja, du kan jo prøve Dreamhost (afflink), så det ikke er viktig at sider man har der er kjappest mulig er de egentlig ganske bra. 8-9$ i mnd er det vel, og de lar deg gjøre ganske mye rart. Jeg bruker kontoen min der til å sende endel backups fra nettsider vha ftp, og mener de har mulighet for webdav, så da bør det vel funke veldig fint for backups fra din egen maskin også
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jobb-pc`en er skeptisk til nettsiden din:

Advarsel: Det er noe som ikke stemmer!

nettgrunder.com innholder innhold fra norskesider.com, som er et nettsted som er kjent for å distribuere skadelig programvare. Datamaskinen din kan få virus hvis du besøker dette nettstedet.
Google har oppdaget at skadelig programvare kan bli installert på datamaskinen din hvis du går videre. Hvis du har besøkt dette nettstedet tidligere eller stoler på nettstedet, er det mulig at det nylig har blitt kompromittert av en hacker. Du bør ikke fortsette, og kanskje heller prøve igjen i morgen eller navigere et annet sted.

Vi har allerede varslet norskesider.com om at vi fant skadelig programvare på nettstedet. Hvis du vil lese mer om problemene vi oppdaget på norskesider.com, kan du gå til Googles Diagnoseside for nettsikkerhet.
 

Travellingman

Nettgrunder
Er klar over denne advarselen i Google Chrome, den kommer fra norskesider.com
Jeg hadde denne og noen andre sider registrert i katalogen der.

De er fjernet, skal ikke være noen ulumskheter på mine sider ;)

Men om du ikke tør å gå inn på siden kan du bruke denne sign up linken til Bitcasa
 
Sist redigert:
Topp