Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ergonomisk datautstyr?

pmb

Webutvikler
Er det noen her som har erfaring med bruk av slikt? Jeg sliter med senebetennelse i høyre hånd, noe som (pussig nok) kommer av mye tastaturbruk.

Har snust litt rundt på nettet, men vanskelig å vite om produktene kommer til å "funke". Derfor vil jeg gjerne høre deres personlige erfaringer, dersom det er noen her som bruker spesialdesignet tastatur, mus, arbeidspulter og så videre.

Legg gjerne ved lenke til produkter som er å anbefale :)
 
A

aabbcc

Guest
Jeg slet en del før (litt fortsatt), og kjøpte meg en Evoluent mus, som står på høykant. Det har virkelig hjulpet meg iallefall, brukt den type mus nå i ca 5 år. Eneste problemet er når andre skal vise meg noe på maskinen - da sliter de litt med å måtte bruke den.

aabbcc
 

pmb

Webutvikler
Skal definitivt prøve Powerball - ingenting å tape der. Verre å svi bort et par lapper på en Rollermouse, også er den "ubrukelig".

Musen du nevner aabbcc ser interessant ut. Skulle gjerne også hørt om noen som kan anbefale et tastatur, det er den belastningen som er værst for meg. Eventuelt også håndleddsstøtter, arbeidspult eller lignende dersom noen bruker det.
 
Topp