Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sommerskole - finansside?

pleb

Medlem
Hei,

jeg lufter bare idéen her og så får vi se på responsen. Skal gå kurset "Web 2.0 Technologies" i sommer på sommerskole hvor man skal lage en nettside som er optimalisert for brukeranmeldelser m.m. for å fremheve det sosiale aspektet med internetts utvikling.

I den sammenheng kommer jeg til å sette opp en nettside som etter all sannsynlighet er rettet mot folk som vil ha forbrukslån og kredittkort.

Jeg vil bare høre om noen vil være villige til å kanskje kjøpe nettsiden etter den er ferdig? Det er et to-ukers prosjekt, men jeg kommer til å jobbe intensivt med den (innhold, linker m.m.). Selv har jeg gitt opp finansbransjen som affiliatebransje i Norge da konkurransen er for stor, men det finnes vel et par her inne med en god fot innenfor nisjen.

Hvis det ikke er noe interesse, så lager jeg heller en nettside om noe jeg personlig brenner for.

Kurset varer fra 1.-15. juli.

Pris diskuteres selvfølgelig etter resultat, men det blir nok ingen "sjokk-pris".
 

pleb

Medlem
Jo, men går egentlig kurset for å få nok poeng til å bestå og for å få tatt dobbel mastergrad i Beijing til høsten. Vet egentlig at jeg består fra før av.

Har også kommet et par henvendelser på PM, så ser ut til at det blir denne type side jeg kjører.
 
Topp