Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har noen her brukt vistaprint?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Off-topic:

Har brukt Vistaprint for visittkort, og det har funket bra. I alle fall om man klarer å navigere seg forbi alle "ekstrasidene" hvor man forsøker å prakke på en alt mulig annet rart.
 
A

aabbcc

Guest
Har såvidt testet de. Det funker, man får det man betaler for, kvaliteten er ikke all verden, men prisene er jo generelt gode.
 
Skal du trykke noe er vistaprint som ryanair, prøver å få deg til å betale ekstra for masse. Relativt rimelige så lenge du vet hva du vil ha.

Jeg anbefaler heller å bestille fra et selskap i Norge. Send mail til noen selskaper å høre hvilke priser du får. Start gjerne med tipset fra TorsteinO.
 
Det har du helt rett i;

vistaprint.jpg


Skal man ha dem til den tilbudsprisen de ofte reklamerer med, tar det år og dag før du får dem, men klart, fire-femdobler man beløpet går det unna.

Jeg henvendte meg til dem en gang og tipset om vanlig brevpost til kr 8,- som normalt bare tar et par dager, men det ville de ikke høre om gitt ... :D

Når det er sagt, har jeg sett flere som bruker dem, og kvaliteten på kortene feiler sånn sett ingenting ...
 

Santo

Active Member
Jeg kjøpte en del klistremerker til bil fra Vistaprint for en liten stund siden.

Dette skulle være solide klistremerker som skulle tåle utemiljøet, men etter ganske kort tid viser det seg at klistremerkene falmer i solen. Spesielt rødfargene har det gått hardt utover.
 

Designer77

New Member
Jeg kjøpte "egenkomponerte" nøkkelringer for div slekt og venner. Helt ok, men ventet lenge og kvaliteten er ikke verdens beste. Jeg tenker at ok å bruke om det ikke haster og jeg ikke er ute etter verdens beste kvalitet. (Disse nøkkelringene var bare for moro og var rimelige, så jeg hadde ikke all verdens forventninger)
Men i utgangspunktet tror jeg du finner mye bedre alternativer "her hjemme" om du leter litt. Og ja, det er mye man må klikke seg forbi og jeg synes portoen var hårreisende.
 
Selvfølgelig!

Spørsmålet er om det spekuleres i det. Nå må jeg vel ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor Vistaprint trykker sakene sine, men erfaringsmessig tar det sjelden mer enn en uke å få noe tilsendt innen EU i hvertfall, og en liten bunke visittkort koster heller ikke all verden å sende.

Derfor er det jeg lurer på om kanskje de kanskje "sitter" på visittkortene et visst antall dager eller uker før de sender dem, rett og slett for å "tvinge" folk til å bestille de dyre løsningene, og dermed betale mer den veien slik at selve kortene fortsatt er billige.

Skulle vært gøy å bestille en bunke på billigste måte, og se hvilket tidspunkt kortene er postlagt på ... :D
 
Topp