Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp til firmanavn

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg skal samarbeide med en annen kar, og trenger tips til firmanavn vi kan markedsføre oss med. Hans firma heter Larsens Autospa, mitt heter Frogner Foto. Det vil skal tilby er bilpleie og fotografering i én pakke. For alle som skal selge bil.

Etternavnene våre har dere allerede, men det er ikke noe krav om at navnet må innehold noen av de. Helst vil vi ha et navn som sier litt om hva vi driver med, men det er jammen ikke lett.

Beste vi har er kanskje Fotospa, men det er jo ikke voldsomt bra, og nevner jo ingenting om bil.

For å slippe å bli advokatmat, forbeholder vi oss herved retten til å bruke forslagene som kommer inn. :)

Fyr løs da vel!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for forslag folkens. :)

Jeg burde kanskje nevnt det i starten, men vi skal ikke ha dette som juridisk navn. Det skal faktureres fra mitt firma, dette blir kun et "fiktivt" navn som vi bruker for å markedsføre oss.

Vi tenker jo at det optimale er at vi har et navn som kan si litt om hva vi driver med, men har jo for lengst skjønt at bilpleie og foto ikke er noe som er såpass beslektet at det enkelt lar seg kombinere.

Bilpresentasjon likte jeg igrunn, men det virker kanskje mer som om vi da skal vise frem nye biler på markedet? Eller evt forhandle biler?

Autostyling, tja...vi driver jo på ingen måte med styling, kun bilpleie.

Fotofinish har jo forsåvidt begge deler i seg. Antar at du mener at "finish" i denne sammenhengen betyr det å legge siste "finish" på en bil som skal selges?

Problemet her er at fotofinish.no har vært opptatt i 10 år, så noe sier meg at det ikke blir rimelig å skaffe seg.
 
Topp