|
|||||||
| Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Da har endelig den gamle laptopen tatt kvelden, og tid for å kjøpe ny. Håper å finne noe til under 5000, som har en en del batterikapasitet og som ikke bråker noe særlig slik at jeg kan ta den med til skolen. Jeg spiller jo aldri spill så den trenger ikke Megatron3000FX-kort osv..
Hvor kan jeg gjøre et kupp? Er tilbudene på elkjøp ofte bra, eller handler folk her inne utelukkende på nettet, og i tilfelle hvilke nettbutikker pleier være billigst? Eirik |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Den har jo bra batterilevetid (2.8t). Men jeg vil ha en vanlig med 15' skjerm..
|
|
||||
|
Jeg vil anbefale deg å bestille en Dell XPS M1530.. De er noe dyrere en 5000kr, men om du bruker rabattkoden som du finner her så blir den rimeligere
Den har også en batteritid på nesten 8timer! |
|
|||
|
Hva syntes dere om denne da? Den var billig! Jeg vet jo ikke noe om batteri eller støy. Noen som vet?
NetOnNet - Prispresseren p hjemmeelektronikk Eller denne var jo samme merke, nesten lik: Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile V5535 2GB - MPX Men veldig dårlig med batterilevetid på 1 time og 20 min... Sist endret av tulling99 : 22nd September 2008 kl 09:39. |
|
|||
|
Hva tror dere om denne da:
Expert.no / Data/Brbar PC/HP DV5-1020 BRBAR PC HP DV5-1020 BÆRBAR PC AMD Athlon X2 Dual Core QL-60, 320GB lagringskapasitet, bluetooth og integrert webkamera AMD Athlon™ X2 Dual-Core prosessor for bærbare PCer QL-60, 3072 MB , 320 GB SATA-harddisk 5400 rpm, 15,4” WXGA Widescreen, ATI Mobility Radeon HD 3450-grafikk med 256 MB dedikert, Super Multi DVD-brenner (+/-R +/-RW) med støtte for to lag, Bluetooth. AMD Athlon X2 Dual Core QL-60 3072 MB minne 320 GB lagringskapasitet Webkamera og minnekortleser Windows Vista Home Premium Noen som kjenner til batteritiden på denne? Eller støyen? |
|
||||
|
Acer Aspire 5715Z 15,4 bærbar PC LX.ASF0X.040 - billig hos elprice.no
Har kun gode erfaringen med både Acer og Elprice |
|
|||
|
Oki:
Jeg tror det står mellom disse to nå: Acer Aspire 5920G 15,4 bærbar PC LXAQB0X636 - billig hos elprice.no Expert.no / Data/Brbar PC/HP DV5-1020 BRBAR PC Eneste umiddelbare fordelen jeg ser med HP er at jeg er vant til HP... Ellers koster de det samme og ser ut til å inneholde omtrent det samme... Eller!? |
|
|||
|
Og jeg antar at Intel normalt er å foretrekke?
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor bestille billigst mulig domener? | dennison | Domener | 12 | 7th June 2009 18:13 |
| Laptop sporing | Fredrik | Produkter og verktøy | 11 | 5th May 2008 23:54 |
| uniweb - billigst? | Tonny | Domener | 12 | 9th March 2008 10:38 |
| Laptop i solen | Kenneth Dreyer | Generell snakk og svada | 6 | 27th April 2007 09:15 |
| Noen gode tips på kjøp av laptop? | peterandrej | Tilbakemeldinger | 2 | 24th January 2007 09:55 |