|
|||||||
| Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk (1) | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Din egen feil.
NGT, som andre, forholder seg til TTL som spesifisert i DNS... ![]() Sett ned TTL til 60 sekunder et par dager før du flytter så slipper du slikt
|
Min egen feil? Heia Drøbak da i så fall.
Ok, men, hvorfor viser en USA proxy siden på den nye serveren etter 1/2 time eller tidligere mens Nextgentel ikke viser den før etter 12 timer?Dessuten hopper lastingen av siden mellom den gamle og den nye serveren fortsatt (på Nextgentel, ikke på proxyen). Sist endret av Tonny : 11th December 2008 kl 14:44. |
|
||||
|
Ikke nødvendigvis NGT sin feil. Kan være din egen DNS cache som gjør dette (om du kjører Windows). Åpne et kommando-vindu (Windows-knapp + r og skriv cmd)
Skriv inn: ipconfig /flushdns Evt. så kan du oppdatere host-filen på din PC. Den finner du her; C:\Windows\System32\drivers\etc. Filen heter hosts Rediger denne med notepad og legg inn din.ip.adress.e nettsted.no Lagre den (fortsatt som hosts. Ingen fil-endelse!), ta en kjapp reboot og PC'en bruker bare din host-fil til å finne nettstedet. Bare husk at du har gjort dette til neste gang du evt. flytter nettstedet. Har brent meg 1 gang på dette hvor jeg ikke skjønte hvorfor alle PC'er fant det nye nettstedet, unntatt min PC. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Tilbakelenker (?)
Tilbakelenk til denne tråden: http://www.webforumet.no/forum/generell-snakk-og-svada/3571-arghh-treg-isp.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Arghh!! Treg ISP - Webforumet.no - Webmaster forum | This thread | Refback | 11th December 2008 14:27 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| elprice - treg reparasjon | Tonny | Generell snakk og svada | 21 | 18th June 2009 03:57 |
| Treg utbetaling? | Bjrl | Adsense | 7 | 4th June 2008 09:26 |
| Treg database i WP | Tonny | Wordpress | 11 | 4th June 2008 00:01 |
| Treg oppdatering hos norske IPS`er ? | Tonny | Domener | 7 | 17th November 2007 19:38 |
| Treg server? | Andersen | Ris og ros til WF | 1 | 10th October 2007 17:35 |