Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Generell snakk og svada
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet.

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 11th March 2009, 07:02
Standard   MSN-meldinger sendt til inbox?

Medlem

Ble medlem: Oct 2008
moneymaker is on a distinguished road

I natt fikk jeg to mailer med bare et par minutters mellomrom. De kom ganske nøyaktig 03:30, og jeg fatta ingen ting. Etter litt tenking fant jeg ut at de kunne passa inn i en samtale over MSN tidligere på dagen. Men da lurer jeg litt på dette: hvordan i huleste kommer meldinger fra MSN seg over i inboxen min? Nettet mitt var køddent før i dag (erh, i går), men om jeg var frakoblet når meldingene ble sendt, skal jo meldingene vises når jeg logger på?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 11th March 2009, 11:46
Standard  

Medlem

Ble medlem: Jun 2008
Pejyuu is on a distinguished road

Din MSN identitet er jo en e-postadresse.

Er ikke vanskereligere enn for MSN å bare sende en mail til deg. Trenger jo ikke passord for å sende e-poster.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 11th March 2009, 15:01
Standard  

Medlem

Ble medlem: Oct 2008
moneymaker is on a distinguished road

Fullstendig klar over det, men når begynte MSN å sende uleverte beskjeder til inboxen i stedet for å levere dem til mottaker når den logger på MSN?
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Alt innhold i inbox forsvunnet på Thunderbird etter compacting folders Tonny Generell snakk og svada 5 19th May 2009 12:53
Fikk honorar uten å ha sendt faktura Tonny Generell business 9 25th January 2008 11:14
Får ikke sendt mail til hotmail/msn/gmail. clinton4 Webutvikling 5 7th April 2007 04:44