Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor skal jeg sende faktura til Clash Media?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da har jeg jo helt klart rotet bort Clash Media sin epostadresse, og alle mine eposter som har gått både til og fra Clash Media. Noen av dere har tilfeldigvis ikke epostadressen som Clash Media ønsker faktura tilsendt på?
 

picxx

Well-Known Member
Denne adressen ønsker de tilsynelatende faktura tilsendt på:
finances@clash-media.com

Men, du kan godt spare deg for å sende, og heller avskrive de kronene de skylder deg.
(ta et lite søk på forumet)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Denne adressen ønsker de tilsynelatende faktura tilsendt på:
finances@clash-media.com

Men, du kan godt spare deg for å sende, og heller avskrive de kronene de skylder deg.
(ta et lite søk på forumet)

Jo, jeg leste gjennom denne tråden på forumet, og det kom frem helt på slutten at utbetaling visstnok gikk i boks. Jeg tenkte jeg skulle sende en liten faktura til dem, på de små kronene jeg har utestående der før jeg kutter dem helt ut selv.

- Takk. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Men, du kan godt spare deg for å sende, og heller avskrive de kronene de skylder deg.
(ta et lite søk på forumet)

Men Pluto skrev i tråden om clash at han faktisk har fått betaling så sent som nå i april. Så hvorfor skal man da avskrive clash? Vet du noe om clash som ingen andre vet?

Er de konk?
 

Balder

Medlem
Det begynner å bli svært lenge siden jeg har fått rekvisisjon fra Clash. Når fikk dere sist mail ang. betaling?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det begynner å bli svært lenge siden jeg har fått rekvisisjon fra Clash. Når fikk dere sist mail ang. betaling?

Rekvisisjon gitt. Er det det de kaller det altså. Hehe. :D
Siste gang jeg fikk noen som helst epost fra Clash Media var i Oktober, 2008, og siste utbetaling var også denne måneden. Etter denne gang har jeg ikke mottatt noen som helst "rekvisisjon" fra dem.

Jeg sendte avgårde en faktura til dem i går, kun for og hente ut kronene som har kommet inn på "autopilot" siden Oktober, og her ba jeg også om en bekreftelse på at denne var mottatt. Om noen bekreftelse kommer, det vet jeg ikke, da jeg desverre ikke kan se inn i fremtiden. Jeg kommer gjerne med en liten oppdatering på denne biten etter et par uker. :)
 

picxx

Well-Known Member
August 2008 :D

Sendte dog en faktura for 2 mnd. siden, så mulig den er betalt.
 

Balder

Medlem
Takk for svar. Anbefaler dere at jeg sender faktura til Clash med utgangspunkt i statistikken i stedet for å vente på e-post?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har mottatt oppgjør (de kaller det for dette) for februar og mars nylig, så Clash fungerer helt greit for meg. Ordet rekvisisjon brukes vel ikke av dem, men av Come & Stay?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da kan jeg faktisk informere om at kroner fra Clash Media var på konto allerede i går. Må si jeg faktisk er litt sånn, :eek:, når det gikk såpass kjapt altså.
 
Topp