Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Generell snakk og svada
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 18th April 2009, 21:42
Standard   Enkel metode ved åpning/lagring av filer i Google Chrome?

mattisaas sin avatar
Iskul moderator

Ble medlem: May 2008
mattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of light

Morn!

Jeg har en nabo som har drevet med data i 2-3 år, i en alder rundt 70+ (!) For å gjøre alt så enkelt og brukervennlig som mulig, endrer jeg ting som han vil f.eks. enkeltklikk fremfor dobbeltklikk, og andre saker. For å gjøre facebooksida med så inni h****** mye JS litt raskere (bl.a.) har jeg bytta til chrome for ham. Men ved åpning og lagring av filer, er denne metoden litt vanskelig for ham. Noen som har noen tips for å få den mest mulig lik den i IE? Helst så man enkelt kan åpne fila, og så lagre den etterpå.

På forhånd takk!
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 19th April 2009, 12:05
Standard  

Travellingman sin avatar
Medlem

Ble medlem: Feb 2009
Travellingman will become famous soon enough

Det er nok foreløbig ikke mulig tror jeg,eneste innstillingen er jeg har funnet der er å huke av for "spør om hvor nedlastningen skal plasseres"
  #3 (permalink)  
Gammel 19th April 2009, 17:09
Standard  

mattisaas sin avatar
Iskul moderator

Ble medlem: May 2008
mattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of light

Ja, la merke til den jeg også, men da MÅ man jo lagre filen først, for så å se den. Ingen andre forslag?
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Google Verktøylinje til chrome Kontoristen Andre søkemotorer 5 18th May 2009 01:27
Cloaking: Finnes det en enkel metode? testdriver Webutvikling 5 4th April 2009 15:57
Google indekserer txt filer som ikke gir mening Christian Søkemotoroptimalisering (SEO) 3 12th November 2008 01:51
Online GB lagring Randulf Småfix Produkter og verktøy 1 28th August 2007 07:57
Struktur på lagring av bilder Kenneth Dreyer Webutvikling 2 4th August 2007 19:53