Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Generell snakk og svada
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 19th May 2009, 10:27
Standard   Alt innhold i inbox forsvunnet på Thunderbird etter compacting folders

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Jeg gjorde en "compacting folders" i Thunderbird. Nå har alt innholdet i innboksen min forsvunnet. Innholdet i de andre mappene er fortsatt som de skal være. Dette er ikke noe gøy. Noen som vet noe om dette problemet?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 19th May 2009, 10:41
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Du kan prøve denne:
Fix for missing mails in Thunderbird

Om det ikke virker brukte jeg selv en gjenopprettingssoftware både på bokmerker i FF og mail for ca. ett år siden. Husker ikke akkurat navnet, men skal se om jeg finner den igjen.
  #3 (permalink)  
Ulest 19th May 2009, 11:10
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Uff, ser ut som at inboksen slettet og ny er opprettet, ser det i innboks mappen på pc`en. Trashmappen, sendte epost-mappen osv har store filer, men innboksen kun er noen på kb. Lyspunktet er at jeg har funnet en midlertidig fil som Thunderbird lager når den gjør "compacting folders". Filen heter nstmp og ligger i mailfolderen på pc`en. Åpnet den i notepad og kan lese de gamle mailene der.
Men hvordan importere de tilbake?
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 19th May 2009, 11:16
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ok, her går det fort i svingene for svingende. Jeg slettet Inboxfilen og døpte om tempfilen nstmp til Inbox. Nå har jeg alle epostene på plass igjen.

PUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis du får samme problemet og dette jeg har skrevet her er uforståelig svada så send meg en PM så skal jeg hjelpe.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 19th May 2009, 11:48
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tonny Vis innlegg
Ok, her går det fort i svingene for svingende. Jeg slettet Inboxfilen og døpte om tempfilen nstmp til Inbox.
Fikk du full gjenoppretting eller bare deler av mailene ved å gjøre det slik?
  #6 (permalink)  
Ulest 19th May 2009, 11:53
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Full gjenoppretting ser det ut til. nstmp er en tempfil som blir brukt når compacting folders kjører. Hvis compacting folders av en eller annen grunn blir avbrutt, f.eks. ved at man mottar en epost, så blir nstmp lagret.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
MSN-meldinger sendt til inbox? moneymaker Generell snakk og svada 2 11th March 2009 14:01
Ser etter info om videoløsning onlyme Innholds-kontroll 2 26th February 2009 21:52
Forsvunnet fra Google orjan Søkemotoroptimalisering (SEO) 7 13th September 2008 16:01
Masseutsendelse i Thunderbird Kenneth Dreyer Produkter og verktøy 6 2nd June 2008 00:50
Firefox og Thunderbird oppdateringer? Kenneth Dreyer Produkter og verktøy 2 19th September 2007 18:01

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter