|
|||||||
| NB!!! Nå kan du som uregistrert bruker kommentere i trådene her på Webforumet. Dette vil være mulig i en prøveperiode. Vi vet at det er mange av dere kunnskapsrike lesere som av en eller annen grunn ikke logger inn, vi vil også høre deres mening og få del i deres kunnskap. Kommentarer fra uregistrerte brukere kan bli hardt moderert, lenker og reklame er heller ikke tillatt. Kort sagt, bruk sunn fornuft, spamming er bortkastet tid. |
| Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Du kan prøve denne:
Fix for missing mails in Thunderbird Om det ikke virker brukte jeg selv en gjenopprettingssoftware både på bokmerker i FF og mail for ca. ett år siden. Husker ikke akkurat navnet, men skal se om jeg finner den igjen.
|
Ok, her går det fort i svingene for svingende. Jeg slettet Inboxfilen og døpte om tempfilen nstmp til Inbox. Nå har jeg alle epostene på plass igjen.
PUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis du får samme problemet og dette jeg har skrevet her er uforståelig svada så send meg en PM så skal jeg hjelpe. |
![]() |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MSN-meldinger sendt til inbox? | moneymaker | Generell snakk og svada | 2 | 11th March 2009 15:01 |
| Ser etter info om videoløsning | onlyme | Innholds-kontroll | 2 | 26th February 2009 22:52 |
| Forsvunnet fra Google | orjan | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 7 | 13th September 2008 17:01 |
| Masseutsendelse i Thunderbird | Kenneth Dreyer | Produkter og verktøy | 6 | 2nd June 2008 01:50 |
| Firefox og Thunderbird oppdateringer? | Kenneth Dreyer | Produkter og verktøy | 2 | 19th September 2007 19:01 |