Kjapp og trygg hosting for Wordpress

I ferie kjøpe modus

Hupsey

Medlem
Hei
Jeg skal bestille ferie, og har registrert at flere her inne driver ferie nettsider...
Er det noen som har god info omkrig familivenlige ferie steder i "syden"?
Har en liten på 1,5 år som skal være med.
Var på Kreta i fjor, men likte ikke all biltrafikken rundt hotellet og i platanjas.
Noen tips om gode familievenlige feriesteder i prisklasse 10-14000 for to voksne?
kom gjerne med linker til deres nettsider, helst med spesifikke linker it anbefalt tur...:)
 

sKrud

Meget sliten student
Om du har tenkt å reise med Startour så kan du få 50% rabtt om du bruker 2for1 kortet

Eller har jeg lite å tilføye bortsett fra at det var mange småbarns familier på Kreta når jeg var der for et par år siden.. (mulig det er litt lang å reise for en på 1,5 år..?)
 

Hupsey

Medlem
Hmm, 50% rabatt på hele turen høres egentlig litt for godt til å være sant ut..
Gjelder rabatten uansett reisemål,dato, og prisklasse på turen?
Om det virkelig er 50% rabatt er det en utrolig bra deal...
 

dennison

Medlem
Anbefaler deg Tyrkia, Alanya f.eks. Det er varmt, barnevennlig, super bra folk å møte på resturanger ol. (tenker på betjeningen seff.) og ikke alt for mye nordmenn. Hva er vits å reise til Gran Canaria? Har vært der 2 ganger selv, absolutt, vi har I puerto rico nylig, men det var ikke for å reise på familie tur, det var fylletur.. Eneste som faktisk er billig på Gran Canaria er alkohol og taxi, hva vill din lille på 1,5 år være med på av dette? ..Absolutt ikke meningen å være spydig/frekk el. men det går mye penger på Gran Canaria om du skal gjøre noe som den lille ungen din kan være med på, hvis du ikke vill bo på SunWing da .. (som er barnehotell!) men det koster.. Eller så kan du bo I f.eks. Maspalomas, der er det innelukket område med 10-12 hoteller, og kveldsdisco for ungene (tviler på at din på 1,5 år danser..) men alikavel mye bra underholding, men tviler på at det blir billigere enn 15 k pr. person der inne hvis du skal være på den innelukkende avdelingen.

Min anbefaling:
1. Tyrkia på ett hotel med al. ink. (hva er bedre enn ferdig frokost på ett hotel, og ei øl eller ti gratis utover dagen, samt middag og kveldsmat GRATIS?.. altså alt inkludert!)
2. Egypt med al. ink. - Bare sjekk litt om hvor du vill dra, og hva som skjer der. Ikke reis til en by som ikke det er vakter i ;) Al Sheik et eller annet er bra plass! ;)

Hej hå!
 

Gaasehud

Medlem
@dennison: vil bare si at ikke hele Gran Canaria er fyll og fest, jeg var for ikke lenge siden i byen San Agustin – sørsiden av Gran Canaria – og det var noe helt annet enn Puerto Rico.
Ikke bråk/støy, ikke på langt nær så mye folk, ikke hundre tusen blokker presset inn i én dal (Puerto :p) og svært pent. :)
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Tänk på att om du väljer länder som bulgarien, kroatien, eller liknande, så lägg till 2-3 stjärnor på det du är van vid när du väljer hotell. Eftersom dom inte följer det som heter kontinental standard (vilket är det vi i europa är van vid)
Jag kan också lägga ett gott ord för Rhodos om du inte ska på en skikkelig partyresa. Jag bodde på Blue village 4 stjärnigt resort hotell för 3 år sedan i Rhodos. Helt underbart!


Trevlig tur!
 

Hupsey

Medlem
Takk for gode svar og tips:)
Magnus Tangens nettside bekreftet det jeg var inne på lenger oppe i tråden, og heller derfor sterkt mot Kroatia...Men er det noen som har erfaring plasser som som er spesielt bra i Kroatia? Har sett litt på Bol og der ser det meget fint ut.. lønner det seg med pakketur eller er det en bedre ide å fly ned norwegian og booke hotel selv(har sett at de har en del flyginger dit..)?
 
Vil ikke si at Kroatia er spesielt billig når det gjelder leiligheter eller hotellrom, og pakkereiser blir ofte et greit valg i høysesongen. Som Tonny sier, så kan du bestille ting hver for seg. Sent i sesongen (tidlig høst) reduseres prisene på hotellrom/leilighet kraftig (gjerne halv pris i forhold til høysesongen). Kombinert med billigbilletter fra Norwegian kan du da få en meget flott ferie til en meget lav pris.
 

dennison

Medlem
Vi var nettopp på Gran Canaria som jeg nevnte, vi fikk leiligheter hos Planbo til 1kr. (har 3 stk til overs nå 21 Juni eller 24 Juni tror jeg, kan sjekke opp om noen har lyst på dem?) ..og vi bestilte fly via Norwegian, kom vel på 2649,- vær eller noe. Ikke galt for ei uke i varmen og med fyll å fest ;)
 
Topp