Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dårlig ratio på torrent side

RusselSim

Medlem
Hei

Har et liten utfordring, i det siste har jeg fått en veldig dårlig ratio på en torrent side pga mye nedlastning. Hva er den enkelste måten å øke rationen min på?

Beskjeden jeg fikk:

You are in ratio watch level 2 which means you have to acquire a ratio above 0.2 before 2009-07-17 15:05:25
or you will be auto-banned from the system.
You have to upload 1.14 GB in order to meet the ratio requirements.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Mhm, gjør som picxx sier. Syns faktisk det var godt sagt.!

Du får begynne og dele det du laster ned med resten, istedenfor og bare ta uten og gi noe tilbake. Slike folk som bare skal ta hele tiden.. Det skulle vært fattet vedtak med internettforbud på livstid for dem.

Men for og gå over til svar til spørsmålet så mener nå jeg og huske at de fleste slike nettsider tilbyr noen form for betalt medlemskap som gir deg økt nedlasting? Har ikke vært aktiv på noen slike sider på evigheter, så jeg vet vel faktisk ikke hvordan det fungerer nå.!
 

sKrud

Meget sliten student
eneste løsningen for deg her å laste mer opp.. om dette er et privatnettvark bør du alltid ha over 1 i ratio... Men om du klarer å laste opp mer enn 1.5 så regner jeg med at du blir power user..å dette innebærer ofte endel fordeler..;) lykke til
 

picxx

Well-Known Member
eneste løsningen for deg her å laste mer opp.. om dette er et privatnettvark bør du alltid ha over 1 i ratio... Men om du klarer å laste opp mer enn 1.5 så regner jeg med at du blir power user..å dette innebærer ofte endel fordeler..;) lykke til

så en 24 private cam burde virke greit?...LOL
 

RusselSim

Medlem
Har selvfølgelig prøvd å dele det jeg har lasta ned, men ratioen er den samme. Er det noe jeg kan regulere i BitTorrent som gjør det lettere å seede?
 

skogtrollet

Medlem
Det fins måter å trikse med ratioen på. Da det du laster ned, og det du laster opp er informasjon som din torrent klient sender ut. Med andre ord er det klienten som sender det ut. Og da kan du sende det selv.

Det krever nok endel kunnskap og tid( noen timer), for å lære seg protokollen og hvordan det skal gjøres uten at det oppdages.
 
Topp