Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Generell snakk og svada
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet.

Svar
Tilbakelenk (15) Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  15 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (permalink)  
Ulest 25th November 2009, 21:37
Standard   2for1.no - dinnerfortwo.no

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Mener det var noe snakk om 2for1 eller dinnerfortwo.no tidligere.
Er det slik at de som mottar reklame fra dem belastes penger for hver reklamemelding?

Sist endret av Tonny Kluften : 28th November 2009 kl 17:03.
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 26th November 2009, 11:17
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Hva snakker du om nå Tonny?

Er jo et fordelskort du kjøper....

Tror du må forklare case'n litt bedre hvis jeg skal forstå den i alle fall. :-)
  #3 (permalink)  
Ulest 26th November 2009, 11:43
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Vel, jeg sjekker ikke samtalespesifikasjonen på mobilene mine særlig nøye, men i går oppdaget jeg et nummer som tar 10 kr pr melding sendt til meg. Det var 2for1, jeg sjekket og ser at de har sendt meg SMS 4-6 ganger i måneden i mange måneder med type tekste "Nå får du spa til halv pris i Ungarn". Aner ikke hvorfor, jeg har ikke sagt ja til å betale for reklame fra dem selvsagt, jeg er ikke medlem hos dem engang.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 26th November 2009, 23:15
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

OK - har ikke opplevd dette, og jeg har hatt et prøvemedlemskap hos dem.....

Har du kontaktet dem da?
  #5 (permalink)  
Ulest 27th November 2009, 05:00
Standard  

Anders sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2009
Anders is on a distinguished road

Kan noen fortelle meg litt mer om dette kortet. Fikk en telefonsamtale fra dem en stund tilbake...
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 27th November 2009, 10:13
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Tydeligvis noen som har meninger... 2for1.no - Scam eller ei? - Norsk Freakforum
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 28th November 2009, 16:04
Standard  

Fredrik sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
Sted: Lillestrøm
Fredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the rough

Jeg kjenner diss gutta personlig og det er ikke noe scam. Tidligere var det slik (og jeg regner med at det fortsatt er slik) at hver medlem mottok 1 SMS per uke og ja, denne kostet penger. Hvis du har mottatt SMS samt betalt for de men mener dette er en feil og noe du ikke kjenner til så tar du kontakt med Anders og hilser fra meg. Da blir det ordnings.
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Ulest 28th November 2009, 16:29
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Scam og svindel er sikkert å ta i, men kan det ikke være en spansk en heller?
Det er spesielt da at de plutselig tar 10 kr pr SMS 4-6 ganger mnd. uten å si ifra. Hvem vet hvor mange som ikke har godkjent dette som de sender til, rart om jeg er den eneste.
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Ulest 28th November 2009, 16:37
Standard  

Fredrik sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
Sted: Lillestrøm
Fredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the rough

For meg fremstår de i hvert fall som svært ryddige personer. Det kunne jo tenkes at noen av medlemmene har skrevet feil telefonnummer ved registrering eller at det er blitt registrert feil grunnet vanskelig lesbar skrift. Dette problemet hadde vi ofte i min gamle jobb.
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Ulest 28th November 2009, 16:47
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

047.no aff. program måtte si opp avtalen med gutta(gutten?) grunnet _ekstremt_ uryddige forhold... så kan jo hende det er noe å ta tak i?
  #11 (permalink)  
Ulest 28th November 2009, 17:01
Standard   2for1

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Sitat:
Opprinnelig skrevet av HeltSikker Vis innlegg
... Det kunne jo tenkes at noen av medlemmene har skrevet feil telefonnummer ved registrering eller at det er blitt registrert feil grunnet vanskelig lesbar skrift. ...
Om noen skriver inn feil nummer må det være et sikkerhetsnett slik at ikke f.eks. jeg kan melde inn deg.
Kanskje skriften var vanskelig lesbar fordi den var usannsynlig liten eller ikke eksisterte
Svar med sitat
  #12 (permalink)  
Ulest 30th November 2009, 11:27
Standard   2fo1 dinnerfortwo

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Fælt å kaste bort tida si på slikt, men jeg liker ikke sånt tull. Fikk en epost i dag som sier at jeg har vært prøvemedlem en eller annen gang. Hvis man har vært prøvemedlem, kan da 2for1 øke beløpet for å sende deg SMS etter at du ikke er prøvemedlem lenger? Det virker rart og jeg kommer til å grave litt rundt dette.

Det er et interessant tema i og med at det er mange slike SMS tjenester ute og går. Lurer på hvor mange millioner slike firmaer tjener i Norge på det jeg kaller lureri. Jeg kjenner selv flere som har fått trukket og ikke klart å stoppe trekket selv med å melde seg av. Har du lignende opplevelser? Jeg kunne tenke meg å skrive en artikkel om temaet og publisere i noen nettaviser.
Svar med sitat
  #13 (permalink)  
Ulest 30th November 2009, 17:46
Standard  

xenimus86 sin avatar
Medlem

Ble medlem: Sep 2007
Sted: Bergen
xenimus86 is on a distinguished road

Vipkort.no har gjort lignende ting ganske lenge.. Dyre reklamesms'er.
Nå vet jeg ikke noe om 2for1, men har hørt vipkort gjorde det hvertfall.
Det er svært mange historier på facebook-grupper..
Bare søk etter VIP-kort or something..
  #14 (permalink)  
Ulest 30th November 2009, 17:50
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Men er det ikke samme personene som hadde Vipkort.no som står bak 2for1? Da er det isåfall ikke rart at det blir krøll.

vipkort er solgt, tekst fra vipkort.no:

22. Oktober 2009 ble VIPkort Norge AS solgt til Helios Group.
Helios Group er kjent med at VIPkort Norge har hatt noen misfornøyde medlemmer.
Er du misfornøyd med Vipkort? Mottar du betalingskrav eller henvendelser fra inkassoselskap på utestående Vipkort krav som du mener er urettmessig? Ta kontakt med oss så lover vi å gjøre vårt ytterste for å ordne opp.

Sist endret av Tonny Kluften : 30th November 2009 kl 18:10.
Svar med sitat
  #15 (permalink)  
Ulest 30th November 2009, 18:01
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Har noen bekjente som også har vært plaget mye med innkassokrav takket være Vipkort. Også problemer med å komme seg ut etter man først har kommet inn i "varmen" hos dem har vist seg å være komplett umulig.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Tilbakelenker (?)
Tilbakelenk til denne tråden: http://www.webforumet.no/forum/generell-snakk-og-svada/7129-2for1-no-dinnerfortwo-no.html
Skrevet av For Type Dato
2007 December | Agurkposten.no This thread Refback 31st October 2011 14:35
2007 November | Agurkposten.no This thread Refback 31st October 2011 12:49
Slik er den nye mannen til dama di | Agurkposten.no This thread Refback 31st October 2011 06:01
– de homofile skal steines til døde | Agurkposten.no This thread Refback 31st October 2011 03:07
Nakne, tjukke menn med små peniser | Agurkposten.no This thread Refback 30th October 2011 22:25
Gonore – gate closed | Agurkposten.no This thread Refback 30th October 2011 21:38
Kvinner & Babes | Agurkposten.no This thread Refback 17th October 2011 17:03
Gjett Puppen, episode 6 | Agurkposten.no This thread Refback 23rd May 2011 16:14
Klart vi elsker: Nicole Lapin | Agurkposten.no This thread Refback 16th February 2011 12:42
Jess, vi elsker: Anita Reinton Utgård | Agurkposten.no This thread Refback 16th February 2011 12:38
Tone Damli Aaberge er fornøyd med kroppen sin | Agurkposten.no This thread Refback 16th February 2011 12:33
Gud som vi elsker: Anne Rimmen | Agurkposten.no This thread Refback 16th February 2011 12:28
Vår hunds nyttårsforsetter | Agurkposten.no This thread Refback 1st February 2011 13:39
Min forakt for de som er hysteriske etter den forbanna Solen | Agurkposten.no This thread Refback 16th August 2010 21:53
RSS for dummies | Agurkposten.no This thread Refback 14th June 2010 15:37

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter