Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Generell snakk og svada
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Generell snakk og svada Alt du måtte ha på hjertet.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 19th July 2010, 09:33
Standard   Den store Ferietråden

Medlem

Ble medlem: Apr 2008
Web2000 will become famous soon enough

Reiser webforumets medlemmer på ferie eller er ferie bortkastede penger (Time is money).
Hvis dere velger å reise på ferie, hvor går så turen? Blir destinasjonen valgt ut fra kriterierer som hastigeten på nettet? Bruker dere tiden i andre land til rekreasjon og avslapping eller for å få inputs til nye ideer?

Scream out!
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 19th July 2010, 11:48
Standard  

Sjefskoder sin avatar
<Coder with source-force>

Ble medlem: Sep 2009
Sjefskoder is a jewel in the roughSjefskoder is a jewel in the roughSjefskoder is a jewel in the roughSjefskoder is a jewel in the rough
Send en melding på MSN til Sjefskoder

Har ikke tid til noe ferie, men tar noen kvelder fri med øl og jazzige, blå toner i Molde.
Siden jeg kun bor en fergetur på 5 min fra Molde passer jeg på å ta meg noen dager fri under jazzfestivalen og da blir det pils og blåe toner

Innspirasjonen finner jeg i øl'n og tonene

Men, noe direkte ferie, utover dette blir det desverre ikke tid til..

/S
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 19th July 2010, 14:33
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Jeg er på en plass der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Men nett er det her... Internett asså, å fyf....
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 19th July 2010, 15:25
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Har tatt ferie i hele juli og er på seilas fra Danmark via svenskekysten til Norge. Er dårlig med internett i en god del havner, så oppdatering etc blir så som så.
  #5 (permalink)  
Ulest 19th July 2010, 16:43
Standard  

Bjørn Andersen sin avatar
Adult Webmaster

Ble medlem: Apr 2009
Sted: Bergen
Bjørn Andersen will become famous soon enough
Send en melding på MSN til Bjørn Andersen

hadde en liten uke i oslo og på hytten forrige uke, men skal til thailand i hele oktober da, synes det er like greit spare ferie til det er ruskevær her hjemme, godt å reise vekk da
  #6 (permalink)  
Ulest 19th July 2010, 17:12
Standard  

pensjonert moderator

peterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud of

Jeg pleier å si at vi høyrefolk ikke tar ferie slik som de norske sauene. Høyrefolk tar en helg med teambuilding, det er faktisk forskjell.

Litt avhengig av hva man jobber med synes jeg feriene bør brukes til noe produktivt. Jobber du med design? Ja, kanskje du kan besøke steder der du finner inspirasjon? Kanskje ta noen bilder og legge dem ut på firmabloggen?

Rent generelt ferierer nordmenn altfor mye. Jeg er imot ferier. Ta de uføre som et eksempel. Jeg vet at de gleder seg til ferien. Men ferie? Fra hva da? Tilværelsen på sofaen? Arbeidsløse er et annet eksempel. Arbeidsløse har ferie hele året, og burde strengt tatt vært satt i arbeid når sauene rundt om drar til Sverige.

:-)
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 19th July 2010, 21:18
Standard  

Medlem

Ble medlem: Oct 2009
Erlend will become famous soon enoughErlend will become famous soon enough

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sjefskoder Vis innlegg
Har ikke tid til noe ferie, men tar noen kvelder fri med øl og jazzige, blå toner i Molde.
Siden jeg kun bor en fergetur på 5 min fra Molde passer jeg på å ta meg noen dager fri under jazzfestivalen og da blir det pils og blåe toner

Innspirasjonen finner jeg i øl'n og tonene

Men, noe direkte ferie, utover dette blir det desverre ikke tid til..

/S
Bor du på Vestnes eller?
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 00:11
Standard  

Knut sin avatar
Medlem

Ble medlem: Feb 2007
Knut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really nice

2 uker Skottland, færøyene, Island og Svalbard. Så 6 uker med lastebilkjøring i Alaska utpå vinteren
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 00:16
Standard  

Julian sin avatar
Webmaster innenfor Reise

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Arendal
Julian will become famous soon enough
Send en melding på MSN til Julian

Drar på ferie for å jobbe mer eller mindre.. skal til amsterdam og rotterdam i enten en eller 2 uker.. for å få mer innputt fra festivaler og hendelser der nede.. blir det en uke regner jeg med 5 dager med ekte turist og 2 dager fyll og fanteri..
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 00:52
Standard  

Jan W. sin avatar
Medlem

Ble medlem: Feb 2010
Jan W. is on a distinguished road

Oii, noen som har det. Blir hjemme hele ferien og maler hus. Slik er livet. Dekkbeis og pils
Svar med sitat
  #11 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 00:55
Standard  

Jan W. sin avatar
Medlem

Ble medlem: Feb 2010
Jan W. is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Knut Vis innlegg
Så 6 uker med lastebilkjøring i Alaska utpå vinteren
Kjører litt lastebil selv, hvordan får man til noe slikt? Hørtes litt artig ut.
Svar med sitat
  #12 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 01:02
Standard  

Yngve Larsen sin avatar
E-commerce ekspert

Sted: Cyberspace
Yngve Larsen has a spectacular aura aboutYngve Larsen has a spectacular aura aboutYngve Larsen has a spectacular aura about

Sitat:
Opprinnelig skrevet av peterandrej Vis innlegg
Jeg pleier å si at vi høyrefolk ikke tar ferie slik som de norske sauene. Høyrefolk tar en helg med teambuilding, det er faktisk forskjell.
Ja, ferie er teambuilding. Mange av oss har dog flere team, et team i jobbsammenheng og et team på mer privat plan.

For de fleste familiefolk(selv høyrefolk) vil jeg tro det er vanlig å gi slipp på jobben for å hygge seg sammen med familie og venner i ferien, eller teambuilding om du vil
  #13 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 10:44
Standard  

Knut sin avatar
Medlem

Ble medlem: Feb 2007
Knut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really nice

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Jan W. Vis innlegg
Kjører litt lastebil selv, hvordan får man til noe slikt? Hørtes litt artig ut.
Ha venner og beskjente der eller reise til Fairbanks med flaks og godt mot
Svar med sitat
  #14 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 11:06
Standard  

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Jeg er imot fellesferie og helg og sånt
Reiser heller ut når jeg har mulighet, lyst og anledning, uavhengig av hvilken dag eller måned det er. Trives veldig godt med det jeg gjør og trenger ingen pause fra det selv, men det kan være en fordel med å gjøre noe helt annet noen dager i strek for å få litt mer langsiktig fokus.

Sålenge familien har det godt er jeg så fornøyd at det knaker
Vi besøkte noen venner opp i Sirdal (= Rogaland). Eldste jenta reiser med mor til Tyskland (teenstreet.net) mens jeg kommer til å kose meg hjemme med resten av ungeflokken. Kanskje tar en camping-tur noen dager her i fylket med de små - 3/4 dager.

Og så bygger vi hytte. Trehytte i hagen vår altså - haha
Svar med sitat
  #15 (permalink)  
Ulest 20th July 2010, 13:48
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Var en helgetur på Koh Chang for en mnd. tid siden.
Det får greie seg med ferie i denne omgang.

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Store og små bokstaver. Mr Vest PHP, SQL og databaser 3 2nd October 2009 23:17
Synkronisere mot en yahoo store Baku Generell business 1 25th July 2009 20:50
Den store regnskapstråden Ståle Økonomi, regnskap og administrasjon 44 20th May 2009 10:03
Det store utland? Zerios Generell business 2 30th July 2008 04:16

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter