|
|||||||
| Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Det betyr at googlebot har vært inne på siden din 23. februar. Siden det har den ikke fått tilgang til siden. Den er sikkert blokkert. Så viss du ikke har rotet med robots.txt filen din så kan det hende hosten din har rotet det til.
|
|
||||
|
Du har jo en feil på sidene dine. Fiks den først.
403 ERROR - Google Search |
|
|||
|
Da fant jeg ut hva problemet var, og jeg deler det gjerne med dere. Det som har skjedd her var at Dreamhost mente googleboten brukte for mye av linjen deres, så de ble nødt til å stenge den ute.
Jeg forklarte de mitt synspunkt om saken og fortalte de at produktet deres er helt ubrukelig for meg når googleboten og evt. andre søkemotorboter blir utestengt. Jeg krevde pengene tilbake, men det var ikke mulig. Nå sitter jeg på en ubrukelig host på 500gb. Min konklusjon: Ikke kjøp fra host dreamhost. |
|
||||
|
jøss, det er det snåleste...
ps: hvis du har betalt med visa eller noe annet kredittkort (hvilket jeg antar), så er det ikke noe problem å få pengene tilbake, bare si til dreamhost at du kommer til å klage til VISA/banken din, og hvis ikke DH gjør det, så er faktisk banken din nødt til å gjøre det.
|
Sitat:
For google er virkelig ikkje så kjappe, og dei besøker deg ikkje så ofte, og står ikkje for stor del av trafikken (med mindre du har 4 besøkande i døgnet...)
|
VISA og andre kredittkort har noe som heter chargeback. Dette kan du bruke selv om du har betalt gjennom paypal så lenge du har brukt kredittkortet ditt. Du vil da få pengene dine tilbake hvis du klager. Kontakt banken din så ordner de det for deg. Ikke noe problem i det hele tatt.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| "picxx" eller "laokao" | picxx | Generell snakk og svada | 5 | 9th June 2010 01:11 |
| Hva betyr de forkjellige felter i "Detaljert rapport kontobalanse" hos Tradedoubler? | Mr Vest | Tradedoubler | 9 | 29th May 2009 13:56 |
| Hva betyr "<a title="blocked::"? | testdriver | Lenke-strategi | 12 | 11th March 2009 19:29 |
| Hvorfor img width="1" height="1"? | Tonny Kluften | Affiliate-programmer | 3 | 27th February 2008 00:11 |
| Differanse mellom "detaljert kontobalanse" og "Kontobalanse" | webmoney | Tradedoubler | 5 | 2nd July 2007 10:40 |