Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 25th September 2008, 10:05
Standard   Selge linker?

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Jeg får masse slike mailer om dagen:

Hi, I sent you an email last week; I am interested in purchasing text link advertising on your website blablabla.com
Let me know if interested and we can discuss further details. I can make a good offer to make it worth your time.
Let me know!
Thanks

Er det Google som fisker etter siter som selger lenker
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 25th September 2008, 10:19
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Tviler jeg på. Du kan jo skrive tilbake at du ikke selger linker men annonseoppføringer (hvor du henger på at link til hjemmeside er inkludert). Da har du ditt på det tørre.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 26th September 2008, 01:09
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Vel, jeg selger jo ikke linker eller annonseoppføringer uansett, så den er grei.
Men det er nok ikke Google, men noen som skal lure meg på et eller annet vis.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 26th September 2008, 20:47
Standard  

Medlem

Ble medlem: Apr 2008
Sted: Oslo
Altberger is on a distinguished road

høres litt lurensmuren ut ja
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Vurderer å selge w w w. h a p p y . n o R@ge Domene-handel 0 19th March 2009 11:43
Bruker døden for å selge Tonny Kluften Generell snakk og svada 7 29th January 2009 21:14
Best å selge på Finn.no? maggi Generell business 39 25th September 2008 14:46
Hva burde jeg selge annonsene for? Ctech Generell markedsføring 0 6th August 2008 23:19
Hvordan selge linker tulling99 Generell business 4 16th April 2008 21:07

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter