|
|||||||
| Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv. |
|
| Tilbakelenk (1) | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Se her du: Build a phpBB Forum in 5 Steps
|
|
||||
|
Sitat:
Jeg hadde en side (domene) som kun bestod av ett enkelt bilde. Denne siden ble faktisk godt indeksert, og fikk en PR3. Innlenker er nok det som må jobbes med om man skal få et godt indeksert nettsted. |
|
||||
|
Sitat:
Der kan jeg ikke gjøre noe annet enn og beklage feilinformasjon! ![]() |
|
||||
|
Ikke for å strø salt i såret seppolaatle, men jeg hadde ei side med kun et bilde for litt siden, PR5.
Og så fort jeg laget en link til et annet nettsted fikk den PR4. Tilfeldig? Ja, tror det. |
|
||||
|
PR måles jo da altså på innlenker. Straks du blir indeksert, får du altså PR0.!
Men hvordan har jeg selv da klart, og oppnå PR2, på ett domene, som ikke engang var innhold på i det hele tatt? Da lurer jeg egentlig på hva Google har indeksert... ![]() Det skal nevnes at PR2 kom ca 2mnd etter domenet ble registrert, og at det mest sannsynlig har vært innhold på domenet før jeg fikk det. Allikevel... |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Tilbakelenker (?)
Tilbakelenk til denne tråden: http://www.webforumet.no/forum/google/3388-sandbox.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Sandbox? - Side 2 - Webforumet.no - Webmaster forum | This thread | Refback | 17th November 2008 10:14 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Google Sandbox FAQ | Kenneth Dreyer | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 14 | 5th March 2009 05:30 |
| Er nettsiden havnet i "sandbox"? | Mycade | 13 | 24th April 2008 00:26 | |