|
|||||||
| Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Sitat:
En ting til, kan jo være at du tar en tur innom her og får lastet opp ett sitemap om du har slikt noe tilgjengelig. |
|
||||
|
Som Seppolaatle skriver, Google er ikke synsk, og vet ikke automatisk om alle sider some lastes opp på nettet. Enten følger du linken som han ga deg, og lager deg et sitemap.
Når du har sendt inn ditt sitemap burde google finne siden din. Men det er selvsagt ikke nødvendig å gjøre dette (i de aller fleste tillfellene). Det holder lenge med å skaffe seg en lenke fra en side som allerede er indeksert i Google. Som fks forumet her. Legger du ut en link så vil siden din være indeksert iløpet av minutter. Men vær obs, det er ikke det samme som at den kommer til å ranke bra på de søkeordene du håper. Det må man som oftes jobbe litt for. Noen linker: Sitemap Script Sitemaps Add your URL to Google About Sitemaps - Webmaster Help Center http://www.google.com/webmasters/tools/ Google Sandbox FAQ
|||
|
ok, så hvis jeg legger ut linken min her: komoga.com, da vil jeg kunne søke den opp i google
|
|
||||
|
Sitat:
Selv kan jeg kun se tre sider på dette nettstedet, hvor den ene sikkert ikke inneholder nok tekst til at Google engang indekserer den vil jeg tro. Men allikevel. Forsøk deg med site:dittdomene.com i løpet av dagen, så skal du nok se at den er indeksert. ![]() |
|
|||
|
Tusenkronerstipset er å lage det eller betale andre for å lage det.
|
Hmm, kor mykje skal til for at google plukker opp ting? Eg har etherkiller.org inne i indeksen til google, med okish plassering for å vere et humoristisk krumspring, og sida der inneheld jo knapt tekst på forsida - kun bilde og meny.
|
Tekst får du skrive selv. Bilder kan ikke under noen omstendigheter stjeles fra andre. Derimot kan du gå inn her og søke på mer enn 2 mill bilder hvorav de fleste er gratis.
|
![]() |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Google Sandbox FAQ | Kenneth Dreyer | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 14 | 5th March 2009 06:30 |
| Er nettsiden havnet i "sandbox"? | Mycade | 13 | 24th April 2008 01:26 | |