Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 13th February 2009, 13:08
Standard   Chrome vs andre

Fredrik sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
Sted: Lillestrøm
Fredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the rough

Ser at jeg får forskjellige resultater i google dersom jeg bruker IE kontra FF og Chrome. I tillegg får jeg opp en gammel title tag på en av mine sider hvis jeg søker i google med IE men ikke i FF eller Chrome.

Hva skjer?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 13th February 2009, 13:16
Standard  

Ståle sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Ståle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to all

Skudd i mørket; søker den på forskjellige domener? fks google.no og google.com.
  #3 (permalink)  
Ulest 13th February 2009, 13:18
Standard  

Fredrik sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
Sted: Lillestrøm
Fredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the rough

Nei jeg søker på google.no og "på nettet". Har sjekket med flere maskiner med samme resultat. Ta et tilfeldig søk på hva som helst så får du sikkert også ulike resultater.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Google Verktøylinje til chrome Kontoristen Andre søkemotorer 5 18th May 2009 01:27
Enkel metode ved åpning/lagring av filer i Google Chrome? mattisaas Generell snakk og svada 2 19th April 2009 17:09
hva synes dere om Googles nye nettleser Chrome? Gomlers Google 25 16th March 2009 23:28

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter