|
|||||||
| Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Sitat:
|
|
||||
|
Ok. Fikk en 4`er, så da kan jeg vel si meg fornøyd siden nettsiden kun har vært operativ i en liten mnd.
Mulig det har noe å si at forumet der har vært aktivt en stund selvom det var under et annet domene? Har du lyst til å forklare forskjell på eksponentielt og lineært også kanskje? ![]() |
|
|||
|
Sitat:
Pagerank har med kvaliteten på innlenkene å gjøre. Har du bare en innlenke fra et pagerank 7 nettsted vil du selv få høyere pagerank enn om du har 100 forskjellige innlenker fra pagerank 1 nettsteder. Når det er sagt så vil nettstedet med 100 forskjellige linker rangere mye høyere i søkemotorene.... |
|
||||
|
Har du en adresse til siden din King? Så får jeg se hva du driver med?
![]() Om noen vil se prosjektet mitt så er det cicada dot no Men lov meg å ikke le, det er hardt arbeid for en skikkelig newb, bare å få siden til å tilpasse seg forskjellige skjermoppløsninger var et /&%¤ å få til. ------------------------------- Hjemmeside Sist endret av Tonny : 17th June 2010 kl 16:13. |
|
||||
|
Det har jeg vettu: trommeportalen.no • Hovedsiden er siden min.
Er rimelig fersk jeg også, men begynner å få taket på ting (ikke jeg som har designet). |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan finner man riktig annonsepris? | King-Nothing | Generell business | 13 | 29th October 2009 21:52 |
| Slik finner du skjulte nettsider | skogtrollet | Webutvikling | 3 | 24th April 2009 02:21 |
| Hvor finner en lydfiler | onlyme | Produkter og verktøy | 5 | 5th December 2008 18:48 |
| $100 til den som finner på et bra firmanavn og .com domene | Kenneth Dreyer | Tilbakemeldinger | 33 | 15th December 2007 13:49 |
| Nå kan du scrolle til du finner en relevant annonse! | Ståle | Adsense | 2 | 12th December 2007 18:35 |