Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 13th January 2010, 14:24
Standard   google.cn no more?

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Official Google Blog: A new approach to China
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 13th January 2010, 14:46
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Sitat:
Second, we have evidence to suggest that a primary goal of the attackers was accessing the Gmail accounts of Chinese human rights activists. Based on our investigation to date we believe their attack did not achieve that objective.
Kina........
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 13th January 2010, 15:01
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

@Pong: Hva med å poste litt info om hva du egentlig vil ha frem istedet for bare å poste en link!
  #4 (permalink)  
Ulest 13th January 2010, 21:43
Standard  

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Tenkte at det var tøft gjort av Google å risikere bli kastet ut av Kina (der ca. 20% av verdensbefolkningen bor eller noe?).

Bra PR nå ettersom Google begynner bli markedsleder på litt vel mye. Leste at Chrome nettleser har fått like så mange brukere på under et år som Opera har siden de begynte. Så er det Android, Chrome OS, Google Apps.. Mye bra. For mye bra kanskje.
Men så viser de da her at de synes det er bra med moral i forretningslivet - som mange Open Source brukere og Nerds-of-the-world (og ihvertfall jeg) setter pris på.

Eller er det bare veldig god (og muligens kostbar?) PR ???
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 1st February 2010, 12:32
Standard  

Nykommer

Ble medlem: Feb 2010
ehra2008 is on a distinguished road

Jeg har læst, at Google har ikke helt lukke i Kina, de er tilbage, og de ansatte arbejder allerede.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter