|
|||||||
| Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
|
|
||||
|
Interessant å se hvordan Jackson-søkene gikk rett til værs. Den som hadde hatt en nettbutikk med "Jacko-suvenirer" ...
Jeg finner hva som har steget mest på den Zeitgest-siden. Men jeg finner ikke hva det søkes mest på samlet sett...
|
Ingen som har peiling? Jeg synes å huske å høre på radioen (for lenge siden) at "mp3" var på topp, men jeg har ikke sett noen toppliste selv...
|
Jeg fant en liste her, som skal være de 500 "All time" mest brukte søkeordene:
WikiAnswers - What keywords are searched for the most on the Internet Men den kan ikke være helt rett. Så lenge "sex" ikke står på topp 500, så kan det ikke stemme. Jeg skulle gjerne sette en komplett liste, inkl. adult-ord, og alt annet. Jeg ser yahoo står på topp på den listen jeg fant. Og det kan heller ikke stemme.
|
Jepp Atle. Akkurat en slik jeg ute etter. Den du hadde der hjalp, men jeg skulle gjerne hatt en som viste en større del av topplisten. Den er begrenset til de 10 som er på toppen.
|
Hvis du trenger den til å finne bra keywords kan du vel bruke Google adwords søkeordverktøy:
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal |
|
|||
|
Gir advertise competition indikatoren et bra bilde på hvor vanskelig det er å ranke på nøkkelordet?
Jeg lurer også litt på om når man velger norge i begge valgfeltene, vil da advertise competition gjelde for norge spesifikt eller er det internasjonalt?
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjemmeside som søkeord - resultater i Google på ordet hjemmeside | Tonny | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 3 | 24th December 2009 12:04 |
| Google ignorerer siden på et viktig søkeord | R@ge | 8 | 26th November 2008 16:07 | |
| Spørsmål angående søkeord i google adwords | Hans Petter | Adwords | 2 | 21st September 2008 20:22 |
| Mine 5 mest brukte / beste bokmerker | picxx | Generell snakk og svada | 3 | 26th April 2008 09:17 |
| Liste over de mest brukte søkeordene.. | sKrud | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 5 | 29th March 2007 00:19 |