Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 18th June 2010, 16:30
Standard   In-links google..

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

OK, så jeg går til google.no og skriver:
link:remark.no
og får 5 resultater, fra bl.a. pastafresca.no

Sjekker jeg pastafresca.no (jaja, jeg vet, men designet er fra 2004) så ser jeg helt nederst en enkel lenk, så det stemmer sikkert.

Men jeg finner ikke i lenke-oversikten lenken fra dsid.no
Sjekker jeg dsid.no (jaja, jeg vet, men designet er fra 2004) så ser jeg helt nederst en enkel lenk, men hvorfor dukker den ikke opp?

Update:
Jeg ser lenken i Google Webmaster Tools forresten.

Sist endret av Pong : 18th June 2010 kl 16:32. Årsak: GWT
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 18th June 2010, 16:37
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Hvorfor ikke alle lenker vises ved søk på site:? Sånn har det vel alltid vært.
Konklusjonen er vel enkelt og greit at man skal bruke Webmaster Tools til å sjekke lenker.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Incoming Links - Wordpress KristianM Wordpress 1 27th November 2009 17:42
OBS: Hidden Affiliate Links lammer din wordpress sKrud Wordpress 0 24th June 2009 18:58
Leter etter norsk links, generelt, dating og sysselsetting Cod Kjøp, salg og byttehandel 0 27th October 2008 16:52
Links søges txtter Lenkebytting 4 10th January 2008 23:38
Godkjenne kommentarer - disable links i kommentarer Tonny Kluften Webutvikling 22 10th December 2007 15:18

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter