Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Google Sjefen over alle søkemotorer. Bare innlegg relatert til selve søkemotoren går her - SERP, SEO, PageRank osv.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 5th August 2010, 00:12
Standard   Bli hurtigere Bufret?

Julian sin avatar
Webmaster innenfor Reise

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Arendal
Julian will become famous soon enough
Send en melding på MSN til Julian

Hei Hei

Jeg har den siste tiden sjekket hvor ofte Nettstedet mitt blir bufret.
Og har merket en veldig berg og dalbane effekt..

For ca 4 uker siden var siden bufret daglig og for 2 uker siden sluttet det helt?!
Nå står det 23. jul 2010 23:39:32

Regnet med at det var for de at jeg publiserte en del nytt på siden for ca 4 uker siden.. men jeg har nå de siste dagene lagt ut mer innhold på siden og ser ingen endring.
forventer ikke at det skal oppdateres daglig, men vil jo heller ikke ha det med så store mellomrom!?

Noe jeg gjør feil`?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 5th August 2010, 01:06
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Julian Vis innlegg
Noe jeg gjør feil`?
Ja, du har alt for lite innhold på siden din... skriv mere, mjau mindre!
hehe.
  #3 (permalink)  
Ulest 5th August 2010, 06:44
Standard  

Thomas Pedersen sin avatar
Gründer?

Ble medlem: Dec 2007
Thomas Pedersen is just really niceThomas Pedersen is just really niceThomas Pedersen is just really niceThomas Pedersen is just really nice

hva vil det si å bli Bufret?
  #4 (permalink)  
Ulest 5th August 2010, 09:12
Standard  

Julian sin avatar
Webmaster innenfor Reise

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Arendal
Julian will become famous soon enough
Send en melding på MSN til Julian

hvis du søker på siden din i google ( bare skriv hele url'en).
hvis du ser på den grønne linken hvor din url står. til høyre for den ser du en link hovr det står bufret...

Sitat:
Hurtigbufferlenker

Google tar et lite "bilde" av hver side som blir indeksert mens den søker på veven og lagrer disse som en backup hvis den originale siden er utilgjengelig. Hvis du trykker "Lagrede" linken, vil du du se vevsiden som den så ut da vi indekserte den. Det lagrede innholdet er innholdet Google bruker for å bestemme om denne siden er i godt samsvar med ditt søk.

Når den nedlastede siden vises, vil den ha en "header" på toppen som virker som en huskelapp på at dette er en nedlastet version av siden og ikke den egentlige siden. Uttrykk som passer ditt søk er understreket på den nedlastede versionen for å gjøre det lettere for deg å finne ut hvorfor siden din er relevant.

"Hurtigbuffer" lenken vil ikke komme opp dersom nettstedet ikke har blitt indeksert eller at eierne av nettstedet har bedt oss om å fjerne det innholdet fra hurtigbufferen.
Kopiert fra Google-funksjoner
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter