Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problem med Adservice

chano

Banned
I dag slettet jeg min konto hos dette selskapet. Jeg tjener ikke noe på deres annonser. Har hatt over 700 klikk på annonsene, 175 hittil i mai med flesteparten på Norwegian forbrukslan. Har ikke tjent 5 øre. Jeg skal ikke si at det er det, men jeg føler dette nesten som "lureri".
Er det noen her som har hatt eller har samme problem?
Ellers vil jeg si at jeg tjener både på Adsense og TD, men Adservice NEI ikke noe.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nesten som lureri? Fordi du ikke har besøkende som konverterer?

Å si at du sletter deg fra Adservice fordi du ikke tjener penger der, blir jo som å si at du ikke gidder å legge ut bilen på finn.no en gang til fordi ingen ville kjøpe den.

Hvor kommer dine besøkende fra da? Vet du noe om alder på de? Er nettsiden din relevant for annonsene som det klikkes på?

Adservice er vel det selskapet jeg tjener desidert mest på.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det kommer alltid så glupe kommentarer fra deg! Har du flere?

Hva var det som var så ille med kommentaren min? Jeg prøvde kun å få noen svar fra deg slik at man lettere kan forstå hvorfor klikkene dine ikke konverterer.

Du sier jo ingenting om de som besøker nettsiden din og da blir en kommentar som "Jeg tjener ikke noe på deres annonser." helt håpløs.

Om du skriver om forbrukslån, men får trafikk fra en blogg om sminke f.eks, så er det jo ganske logisk at ikke du tjener penger....
 
Sist redigert:

appelsin

Medlem
Du må ikke kjøre Bank Norwegian med mindre du har god kvalitet på trafikken din. Du får betaling per godkjente lån. Velg heller lån som du får betaling per innsendte søknad, selv om leadprisen er langt lavere. Disse vil gi deg en høyere RPM/CPC enn Bank Norwegian.
 

picxx

Well-Known Member
Bank norwegian er også "saturated"/overeksponert i alle kanaler det er mulig å annonsere via i løpet av de siste månedene. Har selv også merket en nedgang på akkurat dette programmet.
 

looper

Medlem
Men når BankNorwegian konverterer så klinger det i kassen. Min erfaring er følgende (den kan være temmelig tilfeldig)

Yabank konverterer 4x bedre enn Bank Norwegian, men dette er på sider som målrettet går mot refinansiering fremfor rene forbrukslån.

Det er en rekke krav du skal oppfylle for å få en godkjent søknad. Så i stede for å peke fingeren mot Adservice så kanskje du burde prøve å treffe mer målrettet. :)

Lykke til:)
 

Overlord

Medlem
Konverterer Bank Norwegian bedre for folk nå som man kan få lån fra 5.000 og oppover? banknorwegian.no/Pages/Forbrukslaan.aspx. Før var det minimum 25k i lån. Eller er det det samme problemet enda?
 
Sist redigert av en moderator:

looper

Medlem
Det er vel opp til 30k paa kredittkort og derifra og opp paa forbrukslaan. Satser du paa minilan kan Folkia kanskje vaere noe?
 
Topp