Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google affiliatenettverk

Goolge norge har ikke offisielt sagt noe om når Double Click kommer til norge, men du kan bruke adplanner i norge. som er så langt de har kommet til nå, gjelder for de som skal reklamere. Double click kommer nok ikke til å ta med alle nettsider som ønsker det, og fortsatt være relativt eksklusivt.
 

kongen

kongemedlem
Tror aff.markedsføring tar av skikkelig i Norge når de lanserer her til lands. Det er vel rett rundt hjørnet...
 

zapotek

Medlem
Interessant....

Ser forøvrig ut som om dette blir tett knyttet til Adsense "To join Google Affiliate Network and receive payment, you'll need an approved AdSense account".
 

Erlend

Medlem
Interessant....

Ser forøvrig ut som om dette blir tett knyttet til Adsense "To join Google Affiliate Network and receive payment, you'll need an approved AdSense account".

Det er jo interessant. Gleder meg!! Tror det vil bli verre for Tradedoubler, Adservice og Guava når Google lanserer sitt affiliatenettverk. De vil helt sikkert spise en stor del av kaka etter hvert.
 

pleb

Medlem
Hvis de skal være like håpløse i måten de avslutter Adsense-kontoene på, så tror jeg de kan møte på problemer med å få meg som kunde. Jeg gidder ikke ofre å miste en måneds affiliateinntekter fordi de har funnet et "feiltrykk" eller liknende på adsense-accounten min.

Det å begynne med kundeservice er nok også noe de burde vurdere.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvis G tar mindre bit av profitten, så er det gode nyheter for de fleste affiliates, dog kanskje litt kortsiktig. Det vil presse ned prisene, gi mer til de som annonserer, men om 20 år er det G som ler sist. Tipper jeg da :)
 
Topp