Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyttige Wordpress plugins

Rismoen

Medlem
Mye dårlige tilbakemeldinger.. :eek:

1ed1ff966a.png
 

Travellingman

Nettgrunder
Jeg syns det burde oppdateres med en sticky-tråd uten kommentarer for Wordpress-plugins innenfor "must have". Denne her tråden begynner vel å bli litt gammel.

Her er i alle fall "Must havs" for meg:

Facebook Members - Likebox til din facebookside
Google Analystics for Wordpress - Track besøkende med Google Analystics. Genialt.
Facebook comments - Den beste Facebook comments pluginen jeg har funnet som lar folk kommentere via FB.
Simple Post View Counter
- Hits pr innlegg.
WordPress Backup to Dropbox - Tar backup av alt, ink. databaser å legger rett til din Dropbox konto


Det er i alle fall de jeg bruker på www.olephb.no. Om noen kjenner bedre FB-integrasjoner mot WP - er jeg veldig glad for å høre!

Du trenger ikke bruke en egen plugin for å legge inn en FB liker boks, det samme gjelder også for Google Analytics.

Her er mine "må ha" 5 anbefalte plugins for 2014 | Nettgründer.com
 

Tulla

Medlem
Har tidligere brukt denne for polls. Men må si at resultatet av polls alltid må tas med 1-2-3-4 og kanskje hele 5 kyper salt.

Responsive Poll Preview - CodeCanyon

Den ser jo morsom ut. Det er bare for moroskyld :) Tester den takk.

... men den koster penger, det har jeg ikke.

Derimot så søkte jeg på orda i navnet responsive poll og fikk langt bedre resultater enn andre søk jeg har gjort takktakk.

Fant denne, antagelig ikke widget: WordPress › Listly: for bloggers, brands, publishers & journalists who want their readers to contribute « WordPress Plugins
 
Sist redigert:
I den siste tiden har jeg blitt avhengig av denne:
WordPress › Simple Post Views Counter « WordPress Plugins

Her må man naturligvis legge inn en kodesnutt i toppen av single.php, men det er veldig overkommelig for min del i alle fall. Dette er hits og kan selvsagt ikke måles i unike treff, men det gir en veldig gode pekepinn på lesbarheten fra innlegg til innlegg.
 
Fant en ny, som jeg tror kan være ganske nyttig:
https://wordpress.org/plugins/reading-time/

Den estimerer hvor lang tid det tar å lese innlegget, ut i fra snitt. Du kan selvfølgelig sette verdier selv om hvor mange ord pr minutt den skal beregne, men standarden skal vist være 200 ord pr minutt om du ikke har lesevansker. :)

Jeg hadde håpet denne ga meg en kodesnutt, som gjør at jeg kunne lagt den hvor jeg ville i template fil, men det er mulig det ikke går ann. Den la seg altså automatisk i toppen av innlegget.
 
Topp