Tonny Kluften
Administrator
Jeg har snakket med DIBS i dag. Og jeg skal ha det! Selv om jeg må betale Klarna 799/mnd i ett år til.
Det er DIBS som er det fordyrende leddet til vanlig, ikke innløseren.Jeg har aldri skjønt vitsen med innløseravtaler, det er jo bare et ekstra fordyrende ledd.
Hei alle
Det er lenge siden denne posten ble laget, men det er sikkert mange som søker etter Klarna Checkout fremdeles
Jeg har drevet nettbutikk både med og uten Klarna Checkout, og jeg har blandede følelser om enkelte av valgene Klarna gjør. Det endte faktisk opp med at jeg heiv ut løsningen, og kjører nå Paypal, bankoverføring, Klarna Faktura og Klarna Konto.
....
Hadde kanskje klarna faktura vært et alternativ til Dibs som vi har idag? Synes mystore idag har en kjapp kasse (hurtigkasse) som gjør det enkelt for kunden. Har veldig få kunder som registrerer seg og ikke handler, men vet ikke hvordan det er med eksisterende kunder.....
@Klarna Norge Supert at du engasjerer deg direkte i tråden her
Kanskje kan du si noe om hvordan dere tenker å løse det flere her på forumet plages med:
1. Hva vil dere gjøre for å tilrettelegge bedre for bedriftskjøp?
2. Hva vil dere gjøre for at nettbutikkeier får eierskap til kundedata? Altså at kundeopplysninger også blir registrert i nettbutikkens database uten at det må registreres 2 ganger.
Hei Idefox,
Det er ikke slik at KCO eliminerer andre betalingsaternativer - hos bla. Mystore er integrasjonen bygget slik at du kan få både PayPal, postoppkrav, forhåndsbestilling og B2B som alternative betalingsmåter i kassen.
Ta gjerne kontakt med meg direkte på mail/telefon, eller Mystore for mer informasjon.
Mvh
Erik Kulterud
Klarna