Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva skal til for å komme på forsiden av nrk.no?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Man skal jo sette seg hårete mål her i verden, og aller helst skal et slik ønske (se emnetittel) oppfylles uten at man a) legger seg flat eller b) har utført en kriminell handling.

Saken er den at jeg godt kunne sett for meg artikkelen Kaster du bort penger? - offentliggjort søndag ettermiddag på NRK Vestf0ld sin side - på forsiden av nrk.no. Du kan jo gjette hvorfor ;)

Noen som har erfaring med "løfting" av artikler fra en "underside" opp til forsiden hos nrk.no?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tja, det er jo ikke slik at jeg bestemmer hva en NRK-journalist skal skrive...
 

Stoppet

Banned
Litt av et forside oppslag du har fått på ABC startsiden/ABC nyheter....
"La være å feire 17. mai" Kanskje litt kjedelig tittel å komme på forsiden med :eek:
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Litt av et forside oppslag du har fått på ABC startsiden/ABC nyheter....
"La være å feire 17. mai" Kanskje litt kjedelig tittel å komme på forsiden med :eek:

Det skal jo være litt tabloid for å vekke oppmerksomhet :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg har nok ennå ikke svaret på mitt eget spørsmål, så den saken er fortsatt "åpen" :) Ellers har jeg fortsatt til gode å være "overalt" i media, men jeg prøver å følge en viss strategi i det jeg gjør ja. Budskapet skal spres over det ganske land!

Strategi aside, det er tydelig at en slags snøballeffekt gjelder. Ikke minst fordi journalister er glad i følge med på journalister....

Snart blir det forresten sannsynligvis et "noget spesielt" oppslag i Se og Hør :p
 
Topp