Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger søkes for samarbeid.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Fjernet spørreundersøkelse - det trenger man ikke til et slikt innlegg. Du får gi kontaktinfo i et innlegg under her.
 

Stoppet

Banned
Tom side? Klikk på et flagg og du kommer inn på hovedsiden der du kan velge fra valgboksen.

Men jeg sliter litt med å skjønne helt hba dette er for noe. Er det en nettside proppet kun med annonser? Eller er det noe jeg ikke får med meg?

Hvor ligger innholdsverdien for den vanlige besøkende?
 

Stoppet

Banned
Litt OT her nå, men jeg får ikke opp noe annet enn forsiden (tror jeg). Har prøvd både Google Chrome og Edge ...

Jeg måtte klikke 2 ganger på flagget med et par sekunders mellomrom så fikk jeg innholdet.
 

Marius_J

Social Engineer
Hvis du er på norske siden også vil inn på Tyske, så må du trykke 2 ganger på tyske flagget da?

Lykke til med jobb søkingen

:eek:
 

I_ndex

Member
Hvor mange besøkende har dere per måned og hvor mye koster de forskjellige annonsene? Tror nettsiden og innhold trenger et realt løft før dette kunne vært mulig å selge. De som pådrar seg dette oppdraget må ha en veldig vanskelig oppgave med å selge dette til noen.

For det første må jeg stille meg noen spørsmål, som hvor mange besøkende har dere per måned? Og hva er prisene på annonsene?

For det andre, nettsiden er ikke responsiv, virker ikke som noe særlig arbeid innenfor søkemotoroptimalisering, og navigering og brukervennlighet er utrolig tungvint. Designet er vell heller ikke så mye å skryte av.

Fra mitt perspektiv som tidligere selger på kun provisjon, vil dette være en meget vanskelig jobb som det trolig ikke vil lønne seg på noen måte å utføre. Det virker heller ikke som at dette er noe etablert eller kjent produkt/tjeneste fra før av, noe som gjør jobben enda vanskeligere.
 
  • Like
Reaksjoner: mra

Nti_consult

New Member
Hvor mange besøkende har dere per måned og hvor mye koster de forskjellige annonsene? Tror nettsiden og innhold trenger et realt løft før dette kunne vært mulig å selge. De som pådrar seg dette oppdraget må ha en veldig vanskelig oppgave med å selge dette til noen.

For det første må jeg stille meg noen spørsmål, som hvor mange besøkende har dere per måned? Og hva er prisene på annonsene?

For det andre, nettsiden er ikke responsiv, virker ikke som noe særlig arbeid innenfor søkemotoroptimalisering, og navigering og brukervennlighet er utrolig tungvint. Designet er vell heller ikke så mye å skryte av.

Fra mitt perspektiv som tidligere selger på kun provisjon, vil dette være en meget vanskelig jobb som det trolig ikke vil lønne seg på noen måte å utføre. Det virker heller ikke som at dette er noe etablert eller kjent produkt/tjeneste fra før av, noe som gjør jobben enda vanskeligere.

Vi takker for veldig interessant tilbakemelding, og vi vil se på dette!
 
Topp