Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har forbrukslån-domener?

Bjørn

Domenespekulant
Har følgende - PM meg med bud hvis det er av interesse:

ForbrukerLånet.no
DittLån.no
DineLån.no
MineLån.no
iFinans.no
MinePenger.no
Mine-Penger.no
Finansiering1.no
 

wi-media

Medlem
1. credittkort.com
2. forbrukslanportalen.no
3. forbrukslånportalen.no
4. forbrukslanutensikkerhet.no
5. forbrukslåne.no
6. kreditt247.no
7. kredittkorte.no
8. kredittsiden.no
9. kreditttesten.no
 

Steve Cash

Medlem
Nei, det domenet er jo ikke ledig. Det ble registrert i 2014 og eies av samme foretak som de andre wi-media tilbyr.
 
Nei, det domenet er jo ikke ledig. Det ble registrert i 2014 og eies av samme foretak som de andre wi-media tilbyr.
OK - det var rart. I går når jeg sjekket var det ledig. Nå er det opptatt med følgende info.

Additional information:
Created: 2016-11-20
Last updated: 2016-11-20
Eier nettverten AS
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
OK - det var rart. I går når jeg sjekket var det ledig. Nå er det opptatt med følgende info.

Additional information:
Created: 2016-11-20
Last updated: 2016-11-20
Eier nettverten AS

Haha, her har det nok vært en liten luring på Webforumet som har slått til ;) (du finner nok ut hvem...)
 

Steve Cash

Medlem
Hmm, da jeg sjekket på domene.shop rett før jeg skrev mitt innlegg så var det også opptatt, men ble da eid av foretaket som annonserer domener under brukernavnet wi-media. Hvordan det da kan være "created" i dag skjønner jeg ikke helt. Gått ut og nyregistrert i går kveld / tidlig i dag? Vel, sammenhengen er ikke så viktig å vite for meg.
 

Steve Cash

Medlem
Nei, det hadde jeg ikke, Rune. For å være helt sikker på å ikke taste feil tok jeg copy - paste fra innlegget til cg1990 og la det inn i domene.shop, men det hjalp jo ikke fordi han hadde jo stavet det annerledes enn selgeren. Blingsete som jeg er så jeg først etter Runes kommentar at cg1990 ville kjøpe forbrukslånSportalen mens wi-media tilbyr forbrukslånportalen uten S inni.

Dette er altså TO for forskjellige domener med bare en liten s inni som skiller den. Og en smarting så sitt snitt til å opprette den med S i går kveld! :p En får bare kreditere smartingen for å ha snudd seg fort rundt, samtidig får cg1990 sitte der og være bitter for at han ikke har nøye med rettskrivningen og ikke sjekket om ønsket domene var ledig.
 
Vel - jeg regner det som sannsynlig at trådstarter også har gjort samme feilen og rett og slett ved en feil lagt inn en s i sitt spørsmål der oppe...
Det var i hvertfall min tanke når jeg så innlegget i går kveld.
 
Topp