Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feedback på lead generator innen Digital Synlighet

HelgeSverre

Member
Har brukt uken på å bygge en lead generator som lar deg søke etter et domene og nøkkelord og gir deg feedback på plasseringen av nettsiden din blandt søkeresultatene i Google.

Ideen er at man skal generere varme leads for tjenester innen digital synlighet.

Frontend bruker Bulma, Backend er PHP (7), stock photo fra Unsplash.

Si meg hva dere synes og kom gjerne med forbedringer :)

https://erdusynlig.no/
 

atLind

Member
Synes den så veldig bra ut! Fikk ikke noe hyggelig resultat, men det er ikke din feil :p

Tror den der vil kunne funke godt for lead capture om du får inn god trafikk.

En ide: om du har et nyhetsbrev eller lignende kan det være en ide å fronte det også, ikke bare direkte lead. Er sikkert mange som vil være interessert i noe slikt selv om de ikke nødvendigvis er klare til å få et tilbud :)
 

Stoppet

Banned
Den funker på noen, men ikke på alle.

Fikk dette svaret på en side som ranket på søkeordet oppgitt. Det stod i listen under teksten også.

"Dårlig! Du er ikke synlig i det hele tatt :(

Vi kunne ikke finne nettsiden din i søkeresultatene for din søketekst, dette er ikke bra, her må man sette igang tiltak for å bli mer synlig.."
 

HelgeSverre

Member
Den funker på noen, men ikke på alle.

Fikk dette svaret på en side som ranket på søkeordet oppgitt. Det stod i listen under teksten også.

"Dårlig! Du er ikke synlig i det hele tatt :(

Vi kunne ikke finne nettsiden din i søkeresultatene for din søketekst, dette er ikke bra, her må man sette igang tiltak for å bli mer synlig.."
Hvilke nøkkelord og domene?

Eg gjorde en endring for 30 mins siden som fikset en bug hvor www.domene.no ikkje matchet domene.no osv
 

HelgeSverre

Member
Jeg fikk litt blandede resultater for et par dager siden, men nå ser det ut til at alt stemmer. Har du gjort noen endringer? Følte at mange av resultatene var på engelsk.
Hvordan da, Har du et eksempel?
 
Topp