Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Starte webhotell hosting

chrisern

Medlem
Hei.

Vi vurderer nå å starte med webhotell hosting og da bruke webhuset som levrandør.

Tenker å plassere vår egen rack server hos dem. Skal da bruke ISPconfig som system.

Hva burde vi tenke på før vi starter med dette. Racke servern har 6 disker.
2 av dem skal i raid for selve systemet. 2 i raid for webhotell og de 2 siste i raid for webhotell


takker for svar. negative tilbakemeldinger ønskes ikke
 

AndreasBr

Member
Hva burde vi tenke på før vi starter med dette.
At markedet er oversvømt med gode tilbud, og at med mindre du har råd til å gå med tap til du har X eller XX tusen kunder så ville jeg gjort noe annet i tillegg

Når markedsprisen ligger på 10,- for 1gb/uendelig vet man hvor landet ligger.. For 10-15 år siden hadde jeg prøvd meg på dette, men ikke idag..

Da må du finne ut av hva som gjør dere spesielle, hvorfor skal en kunde velge dere fremfor domeneshop for eksempel.. ?
 

Marius_J

Social Engineer
Du burde kanskje tenke en egen nisje? Se raskesider.no eksempel?

Uansett er markedet kjempe fullt.

Siden 2013 kjenner jeg noen som har startet med Hosting. Disse er nå i overkant av 100 kunder. Så er ikke lett å leve av hosting uansett :)

Ønsker dere lykke til :)
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
Se gjerne på oss (Raskesider heter nå Servebolt). Vi klarer oss bra, men kjører nisje med premium hosting for de som faktisk trenger god og rask hosting. Har vel bikket 1500 nettsider og nettbutikker nå, så vil si at det funker. Men! Man må levere varene, og ikke bare levere noe ut av boksen sjit man kan få hvor som helst.

Om man vil tjene penger på hosting, men ikke drifte selv er partnerprogrammet vårt nå åpent for søknader:
https://servebolt.no/bli-servebolt-partner/
 
Topp